ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Crítiques en bloc des de Sagunt a la visita de la ministra Ribera a Almenara per defensar els espigons

Dirigents polítics i veïns de Sagunt es queixen de que la ministra es desentenga de les conseqüències dels espigons al sud d'Almenara
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 2, 2023
57 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7643 almenara espigons teresa ribera
650x80_2_ola_CAS

Els polèmics espigons d’Almenara criticats des de Sagunt per les conseqüències que suposen per a la seua costa, han rebut una nova onada de rebuig després de la visita de la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, a la localitat castellonenca per elogiar aquestes construccions.

En un tuit la pròpia ministra afirmava que aquestos espigons «són la primera intervenció de l’estratègia de protecció del litoral de Castelló front al canvi climàtic»

Las escolleras de Almenara son la primera intervención de la estrategia de protección del litoral de Castellón frente al cambio climático. Me ha encantado poder visitar la regeneración de la playa y conocer de cerca el resultado junto a la alcaldesa. pic.twitter.com/kz1yaiRK99

— Teresa Ribera ð¹ (@Teresaribera) April 29, 2023

Davant aquesta defensa no es van fer esperar les crítiques, començant per la del propi alcalde de Sagunt, el socialista Darío Moreno, qui li va respondre que, malgrat considerar-la «un referent», en aquest tema «s’equivoca», perquè «el Ministeri ha de ser especialment sensible on no s’ha actuat», recordant que Sagunt encara espera la declaració d’impacte ambiental del projecte «davant una situació de degradació».

Des de Compromís el regidor i candidat Pepe Gil afirmava que es tracta d’una «actuació vergonyosa», advertint que amb aquesta intervenció «està condemnada a probablement millorar una zona i perjudicar a la que està al sud».

En EUPV el també regidor i candidat Roberto Rovira criticava que és «lamentable presumir d’una intervenció que està causant greus danys a les platges de Sagunt i Canet» alhora que li recordava que «el projecte de regeneració que hi ha en el calaix de l’oblit».

Finalment el col·lectiu de veïns perjudicats advertia a Ribera que «no és correcte parlar, com ho fa la ministra, d’estratègia de protecció enfront del canvi climàtic per ‘províncies’. La mar no entén de demarcacions administratives. És precisament aqueixa visió ‘administrativa’ d’aquest ministeri la que li ha portat a omplir d’espigons la platja d’Almenara (Castelló) sense pensar que les platges al sud (situades a la província de València) anaven a patir de ple els efectes d’aquesta actuació».

Tags: Almenara

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?