ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado noviembre 27, 2025
520 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Bob Pop.
Bob Pop.

Xàtiva celebrarà els dies 28 i 29 de novembre la primera edició de ‘Lletres Dissidents’, un festival literari LGTBIQ+ pioner en la Comunitat Valenciana, concebut per a reivindicar la literatura com a espai de diversitat, llibertat i memòria. La iniciativa reuneix veus destacades de l’àmbit cultural i activista en un cap de setmana de trobades gratuïtes i obertes a tota la ciutadania.

El festival està impulsat per l’Associació Arc de Sant Martí LGTBIQ+ de Xàtiva i voltants i per la Llibreria Xàtiva, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Xàtiva, l’Associació La Vall Diversa i la Federació Diània. La campanya gràfica porta la signatura de la il·lustradora xativina Helena Moral. L’objectiu és convertir Xàtiva en un punt de trobada entre lectores, autors, activistes i persones compromeses amb la cultura i els drets humans, celebrant les veus que qüestionen i transformen.

Conferència inaugural amb Bob Pop i Rocío Saiz

El divendres 28 de novembre tindrà lloc la inauguració oficial amb la conferència ‘Paraules que alliberen’, protagonitzada per Bob Pop i moderada per Rocío Saiz. L’acte se celebrarà a la Casa de la Cultura de Xàtiva a les 19.30 h (obertura de portes a les 19.00 h). La conversa abordarà la literatura, l’humor, la memòria i la dissidència com a formes de resistència.

Club de lectura amb Inés Martín Rodrigo i José Terol

La programació del dissabte 29 de novembre començarà a les 11.30 h a la Llibreria Xàtiva amb un club de lectura dedicat a Una altra versió de tu, obra guanyadora del Premi Nadal, escrita per Inés Martín Rodrigo i moderada per José Terol. La trobada girarà entorn de la identitat, la pèrdua, l’amor i la reconstrucció personal, explorant les múltiples versions que conviuen en cada individu.

Contacontes divers i ruta literària per Xàtiva

Eixe mateix dissabte, a les 12.00 h, el carrer Botigues, 25 acollirà un contacontes per la diversitat, organitzat juntament amb La Vall Diversa, amb històries que celebren les identitats plurals i els diferents models familiars, dirigides a públics de totes les edats.

A la vesprada, a les 17.30 h, des de la Font del Lleó, s’iniciarà la ruta literària ‘Amor, afecte i història sense prejudicis’, un recorregut per llocs emblemàtics de Xàtiva on es revisitaran llibres, llegendes i textos que han convertit la ciutat en un escenari d’amor lliure i memòries diverses.

Tags: Bob Pop Xàtiva

Lo + leído

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Un total de once galerías valencianas participarán el próximo mes de marzo en la Semana…

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

El Ayuntamiento de Benidorm y la empresa Veolia han destinado más de 45 millones de…

Torrent celebra l’Arribada del Foc con un homenaje a pirotécnicos y patrocinadores

Torrent tio la bienvenida a marzo con la celebración de l’Arribada del Foc, un evento…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?