ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Les obres de millora de la seguretat en la carretera d’Almoines a Bellreguard començaran després de l’estiu

L'actuació compta amb un pressupost d'1.300.000 euros de la Diputació de València
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 14, 2023
197 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9693 bellreguard almoines carretera

La Diputació de València iniciarà després de l’estiu les obres d’ampliació i millora de la seguretat de la CV-681, en el tram d’aproximadament un quilòmetre que unix les localitats d’Almoines i Bellreguard, a la comarca de la Safor. L’actuació va ser licitada per l’àrea provincial d’Infraestructures amb un pressupost d’una mica més d’1.300.000 euros i l’obra ha sigut adjudicada a l’empresa Probisa, que començarà els treballs entre setembre i octubre.

Amb un termini d’execució estimat de cinc mesos, el projecte de l’àrea de Carreteres de la Diputació solucionarà els problemes en una via estreta, sense vorals i amb murs de parcel·les que dificulten la visibilitat, a més de comptar amb corbes de radi reduït i interseccions perilloses. L’alternativa plantejada aprofitarà l’actual plataforma de la carretera, amb reforç del ferm i un tram en variant que millorarà les característiques tècniques del traçat, facilitant l’accés a tots els camins.

Una vegada finalitzades les obres, la carretera que connecta Almoines i Bellreguard disposarà de dos carrils de tres metres d’ample, vorals de 0,75 i bermes de 0,75, així com una nova glorieta per a acabar amb l’encreuament perillós amb la CV-679 i un carril de ciclovianants separat de la calçada per la qual transiten els vehicles per a millorar la seguretat dels altres usuaris de la carretera.

Els treballs inclouen les tasques de drenatge en un tram d’1,2 quilòmetres, la senyalització horitzontal i vertical del traçat, l’abalisament i els sistemes de contenció i la reposició de la xarxa de reg i aigua potable. L’obra començarà una vegada finalitzat el procés d’expropiacions i previ consens amb els ajuntaments implicats.

En la mateixa zona, la Diputació va obrir al trànsit el mes de desembre passat la carretera CV-673 que transcorre entre Bellreguard i la platja, amb una inversió de 3,5 milions d’euros que va servir per a millorar la seguretat d’una via molt utilitzada a la comarca, solucionant els problemes d’inundacions. L’obra va incloure la construcció d’una nova passarel·la per a la via ciclista Gandia-Oliva.

Tags: admin Almoines

Lo + leído

El PP es queda sol a Xàtiva donant suport a la carpetada de la Generalitat al Palau de Justícia al centre de la ciutat després de 8 anys d’espera

El futur judicial de Xàtiva ha provocat una fractura en el consistori després de l'anunci…

Pedralba acoge una charla práctica para aprender a usar WhatsApp de forma segura

Pedralba ha celebrado una charla formativa centrada en el uso seguro y avanzado de WhatsApp,…

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Otras noticias

La Guàrdia Civil ha intervingut 5 terabytes en imatges.
ComarcalLa Safor

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

Por Toni Cuquerella
MiramarfotoAbulaila2
La Safor

La Diputación de Valencia adelanta a enero la campaña de limpieza de playas en la Safor

Por Redacción ComarcalCV
Visita platja gener 5
La Safor

Tavernes de la Valldigna recibe 45.000 m³ de arena para regenerar su playa tras temporal

Por Redacción ComarcalCV
Reunion Bartolome Perez Hospital Gandia
La Safor

Gandia tendrá la segunda unidad de hospitalización infanto-juvenil de la provincia de Valencia

Por Javier
Imatge del projecte que s'executarà en primera línia de mar de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia revoluciona la seua primera línia de platja amb el primer ‘Espai Climàtic’ contra la calor: així serà el nou passeig marítim

Por Toni Cuquerella
260120 TEMPORAL HARRY 2
La Safor

Tavernes de la Valldigna coordina la recuperación tras el temporal Harry y evalúa los daños en la playa

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?