ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

La DANA del passat cap de setmana deixa 175 litres per metre quadrat a Alzira

La Regidoria d’Agricultura i Serveis per a la Ciutat valora molt positivament els treballs de preparació previs de cara a la DANA que es s’han portat a terme al llarg de tot l’estiu
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 5, 2023
349 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
841 alzira dana 2023

La DANA del passat cap de setmana, deixa a Alzira 175 litres per metre quadrat a la Murta, 130 a la Casella i més de 100 al centre del municipi.

A les tasques de preparació prèvia, s’han afegit el seguiment en temps real de les pluges que va començar la nit de dissabte i es va allargar durant la matinada i matí de diumenge sota la coordinació de la tècnic municipal de Projectes i Infraestructures.

Es va portar a terme la revisió de les zones més conflictives seguint el paràmetres marcats pels sensors de les càmeres de videovigilància:

El pou situat en el carrer Taronger, en el centre social de les Bases, va arribar a acumular grans quantitats d’aigua, però finalment l’oratge va donar una treva que va ocasionar la reducció d’aigua.

El barranc de la Casella junt a les comportes del pont de Xàtiva, també va preocupar al llarg de la matinada, però finalment es va donar la baixada del nivell del barranc.

El Canal de les Bases on baixava el barranc de la Casella, va passar en menys de 5 minuts de no portar aigua a acumular més de mig metre, amb la incorporació de l’aigua del barranc.

La redona de la carretera de Tavernes, es va comprovar que la carretera estava plena d’aigua a causa del taponament de les reixes. Les concessionàries municipals van acudir per a netejar les reixes per la seua superfícies de manera que l’aigua no passara per la carretera.

El repàs de totes les zones conflictives i avís a les concessionàries per a netejar fulles dels albellons perquè les fulles arrossegades feien succió i no circulava l’aigua.
 
Al llarg del matí amb la tornada de la pluja es va repetir el procés de revisió i neteja per a garantir la correcta evacuació d’aigua. El resultat de l’episodi no ha suposat cap incidència greu.
 
Així mateix la Regidoria d’Agricultura i Serveis per a la Ciutat valora molt positivament els treballs de preparació previs de cara a la DANA que es s’han portat a terme al llarg de tot l’estiu. Les quantitats, encara que elevades, han pogut ser assumides per la terra, i no s’ha ocasionat cap problema important.
 
Els tècnics municipals i les empreses ACTUA i FOVASA que controlen la jardineria i la neteja urbana, van preparar els efectius necessiatir per a les possibles emergències en cas de  pluges torrencials.
 
Tots el mitjans humans i la maquinària disponible han treballat per a netejar els residus de fulles i brutícia per evitar taponar els claveguerams, s’ha millorat el pas als camins rurals, així com els barrancs
.
En definitiva, més de 150 persones han treballat en un estiu dels més calorosos que es coneixen, i que ha accelerat la caiguda de fulles, per a contrarestar en la mesura del possible els efectes de la DANA.

Tags: admin Alzira

Lo + leído

El incendio de la Vall d’Uixó calcina más de 7.000 hectáreas mientras los medios aéreos se vuelcan en Eslida y Betxí

El incendio forestal iniciado el pasado sábado en la Vall d’Uixó supera ya las 7.000…

Xirivella culmina la renovación del saneamiento en la zona centro y soluciona los vertidos del Parque Pablo Iglesias

Xirivella ha completado los trabajos de renovación de la red de agua potable y saneamiento…

Cova Dones en Millares se perfila como la cueva-santuario con más inscripciones latinas de todo el Imperio romano

La última campaña arqueológica llevada a cabo en Cova Dones, situada en el municipio de…

Otras noticias

01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Inauguaración del COTIF en Alcudia
DeportesLa Ribera Alta

l’Alcúdia inaugura el COTIF: un torneo por donde pasaron Scaloni, De la Fuente y 8 finalistas del Mundial

Por Adrián Lupiáñez
Torre dels Coloms d'Alzira.
La Ribera Alta

Llum verda per la restauració de la Torre dels Coloms de la Murta: 1,6 milions per salvar un monument del segle XV

Por Toni Cuquerella
Planta de residus de Guadassuar.
La Ribera Alta

Guadassuar tindrà la planta de tractament de residus voluminosos més gran d’Espanya

Por Toni Cuquerella
Plànol de l'àrea afectada pel pla de mobilitat.
La Ribera Alta

El futur del transport a la Ribera ja es debat: la Generalitat obre a la ciutadania el disseny del nou eix de mobilitat d’Alzira

Por Toni Cuquerella
Visita de la comisionada a la Ribera.
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Inyección millonaria tras la DANA: más de 35 millones para l’Alcúdia y Sollana y el reparto de ayudas en la Ribera

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?