ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inaugura a la Plaça de la Concepció el Festival de circ i teatre i el Mercat de Nadal

Aquestes iniciatives formen part de la campanya, Ontinyent il·lusiona, posada en marxa per l’Ajuntament en la col·laboració de diverses associacions per promoure l’activitat comercial i cultural a la ciutat
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 18, 2023
107 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5179 ontinyent inauguracio mercat nadal 2023

La Plaça de la Concepció s’omplia aquest divendres de gom a gom per rebre la il·lusió i la màgia del Nadal amb l’inici del dotzè Festival de circ i teatre al carrer d’Ontinyent i el Mercat de Nadal del comerç local. Les dos activitats estan incloses dintre de la campanya posada en marxa per l’Ajuntament en la col·laboració de diverses associacions locals per promoure l’activitat comercial i cultural a la ciutat durant les properes setmanes.

Així, la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, destacava que «els comerços i serveis d’Ontinyent tenen un paper destacat dintre de l’economia local. Durant el Nadal, és moment de demostrar com d’importants són comprant els nostres regals al comerç local no sols perquè ens ofereixen un tracte personalitzat sinó perquè també estem donant suport a la nostra gent i a l’economia local». El Mercat de Nadal del comerç local d’Ontinyent passa de 12 a 16 casetes de fusta i compta amb elements decoratius que referencien a l’ambient nadalenc als països del nord d’Europa.

De manera paral·lela, la Plaça de la Concepció acollia també l’inici de la dotzena edició del Festival de Circ i Teatre al carrer d’Ontinyent. Una edició que obria amb l’espectacle ‘Karpaty’ de la companyia Troupe Malabo i que combinava circ, clown amb música en directe. En aquest sentit, la regidora Àngels Muñoz, mostrava la seua satisfacció per la «gran acollida» que ha tingut aquest primer espectacle que «dona pas a un festival que visitarà els diferents barris de la ciutat amb 12 espectacles perquè grans i menuts gaudim de la cultura i el teatre al carrer». La programació del circ i teatre continua aquest dissabte 16 amb una doble sessió (12:30h i 18:00h) al parc Pere IV amb l’espectacle ‘White Bottom’ (Ci. Ramiro Vergaz).

Tant la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix com la regidora de Festes i Tradicions, Àngels Muñoz animaven a la ciutadania d’Ontinyent i les comarques veïnes a gaudir de les nombroses activitats que tindran lloc a les properes setmanes.

Cal recordar que aquest dissabte 16 de desembre, el Mercat de Nadal també obrirà les seues portes i comptarà amb activitats culturals com un taller infantil i contacontes nadalenc a partir de les 12h. A més, el carter reial visita la ciutat d’Ontinyent acompanyat del seu seguici perquè totes i tots els xiquets puguen entregar les seues cartes per a ses majestats. La programació completa d’Ontinyent il·lusiona es pot consultar al web www.ontinyent.es i a les xarxes oficials de l’Ajuntament.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

La Conselleria de Sanitat ha anunciat la creació de 134 nous llocs de treball que…

Un camió col·lisiona contra un pont de la N-332 a Gandia i obliga a restriccions de trànsit durant diversos dies

La passada matinada, un camió va col·lidir amb el pas superior de la N-332 a…

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

L'Associació d'Empresaris del Tèxtil de la Comunitat Valenciana (Ateval) va acollir aquest dimecres la jornada…

Otras noticias

ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Reunió de la regidora Gandia amb els veïns afectats.
La Vall d'Albaida

Queixes de veïns i expedients oberts: Ontinyent torna a exigir a la Conselleria una solució a les males olors d’una depuradora

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Interpretació de 'Chimo' davant del castell de Festes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent vibra amb la interpretació conjunta de mil músics de ‘Chimo’, símbol de les seues festes

Por Toni Cuquerella
autoritats25
La Vall d'Albaida

Una ministra i diversos consellers, entre la quinzena d’alts càrrecs institucionals que assistiran als Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?