ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent accepta la redelegació d’obres de la reforma i ampliació del CEIP Martínez Valls al ‘Pla Edificant’

El regidor de Territori, Óscar Borrell, destaca que la modificació permet incloure millores no previstes al projecte inicial
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 20, 2023
64 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
1054 ontinyent ceip martinez valls

L’Ajuntament d’Ontinyent acceptarà formalment aquest divendres en sessió plenaria la redelegació d’obres per part de la Generalitat Valenciana de la reforma del CEIP Martínez Valls inclosa al pla Edificant per un import de 2.804.886,78 euros. Així, el pressupost d’execució s’incrementa en un 35% sumant 664.932,07 euros respecte al previst inicialment.

La confirmació de la redelegació d’obres sol·licitada per l’Ajuntament d’Ontinyent arriba després de la visita del Secretari Autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, a Ontinyent el passat mes de novembre on l’alcalde Jorge Rodríugez, va traslladar la necessitat de comptar amb la redelegació per a executar la reforma al CEIP Martínez Valls el més prompte possible. En aquest sentit, desde l’Ajuntament mostraven la seua satisfacció i agraïen a McEvoy la celeritat en aprovar aquesta redelegació.

Cal recordar que les obres es van interrompre al mes de juliol per treballar en un modificat del contracte ja que hi van sorgir imprevistos en la construcció en l’edifici d’infantil, primària, nou gimnàs i unes millores sol·licitades per la comunitat educativa del centre per utilitzar al màxim la zona de vegetació i jocs del centre. En aquest sentit, el regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que «amb la redelegació de les obres i l’increment del pressupost podran reprendre’s les obres dotant al centre no sols del previst inicialment sinó també de millores que de segur milloraran l’experiència educativa».

Al detall, aquesta redelegació inclou un canvi d’ordenació en espais exteriors, reposició d’alicatat i reparacions i solució divergències. Uns canvis que s’incorporen a la reforma prevista i ja iniciada que contempla la construcció de nova planta d’un gimnàs amb vestidors i magatzems (que també utilitzaran els clubs esportius locals que entrenen al col·legi) per a completar el programa del perfil de 12 unitats, ubicats la zona sud-est de la parcel·la junt a la pista coberta. A més a més es faran intervencions als dos edificis originals del centre, datats en 1985.

L’aulari d’infantil, que va ser objecte d’una ampliació de dues unitats al voltant de l’any 2000 arran de la implantació del primer cicle d’infantil de 3 anys, serà objecte d’una nova ampliació de dues unitats per la implantació del cicle de 2 anys, així com diverses reformes que inclouen millores a la climatització, renovació de la instal·lació elèctrica i la fusteria interior.

A l’aulari de primària, es planteja també la renovació de la instal·lació elèctrica; millores als banys; la incorporació d’un sistema de protecció solar a les finestres de la façana sud; la redistribució de les aules de música i informàtica per a dotar-les de mes espai; el canvi de la caldera de calefacció de gasoil per alta de gas natural i la millora en l’accessibilitat, entre d’altres

El regidor Óscar Borrell posava en valor el alt grau d’execució del «Pla Edificant» a Ontinyent que compta amb obres fetes i executades com és el CEIP Carmelo Ripoll, CEE Vall Blanca, CEIP La Solana, IES Pou Clar, CEIP Lluís Vives i CEIP Bonavista, afegint-se la previsió d’inici d’obres de l’IES l’Estació al proper 8 de gener i la licitació de les obres al CEIP Vicente Gironés.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Vicente Arques renueva liderazgo en el PSOE de l’Alfàs del Pi

Vicente Arques ha sido nuevamente proclamado Secretario General del PSOE en l’Alfàs del Pi, continuando…

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

En una emotiva ceremonia celebrada en los jardines de Foment, Paula Cabanilles ha sido nombrada…

La Generalitat regenerará más de 1.500 hectáreas con dos nuevos parques anti-inundaciones en el Turia y el Barranco del Poyo

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciado la creación de dos grandes parques…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?