ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent accepta la redelegació d’obres de la reforma i ampliació del CEIP Martínez Valls al ‘Pla Edificant’

El regidor de Territori, Óscar Borrell, destaca que la modificació permet incloure millores no previstes al projecte inicial
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 20, 2023
711 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
1054 ontinyent ceip martinez valls

L’Ajuntament d’Ontinyent acceptarà formalment aquest divendres en sessió plenaria la redelegació d’obres per part de la Generalitat Valenciana de la reforma del CEIP Martínez Valls inclosa al pla Edificant per un import de 2.804.886,78 euros. Així, el pressupost d’execució s’incrementa en un 35% sumant 664.932,07 euros respecte al previst inicialment.

La confirmació de la redelegació d’obres sol·licitada per l’Ajuntament d’Ontinyent arriba després de la visita del Secretari Autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, a Ontinyent el passat mes de novembre on l’alcalde Jorge Rodríugez, va traslladar la necessitat de comptar amb la redelegació per a executar la reforma al CEIP Martínez Valls el més prompte possible. En aquest sentit, desde l’Ajuntament mostraven la seua satisfacció i agraïen a McEvoy la celeritat en aprovar aquesta redelegació.

Cal recordar que les obres es van interrompre al mes de juliol per treballar en un modificat del contracte ja que hi van sorgir imprevistos en la construcció en l’edifici d’infantil, primària, nou gimnàs i unes millores sol·licitades per la comunitat educativa del centre per utilitzar al màxim la zona de vegetació i jocs del centre. En aquest sentit, el regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que «amb la redelegació de les obres i l’increment del pressupost podran reprendre’s les obres dotant al centre no sols del previst inicialment sinó també de millores que de segur milloraran l’experiència educativa».

Al detall, aquesta redelegació inclou un canvi d’ordenació en espais exteriors, reposició d’alicatat i reparacions i solució divergències. Uns canvis que s’incorporen a la reforma prevista i ja iniciada que contempla la construcció de nova planta d’un gimnàs amb vestidors i magatzems (que també utilitzaran els clubs esportius locals que entrenen al col·legi) per a completar el programa del perfil de 12 unitats, ubicats la zona sud-est de la parcel·la junt a la pista coberta. A més a més es faran intervencions als dos edificis originals del centre, datats en 1985.

L’aulari d’infantil, que va ser objecte d’una ampliació de dues unitats al voltant de l’any 2000 arran de la implantació del primer cicle d’infantil de 3 anys, serà objecte d’una nova ampliació de dues unitats per la implantació del cicle de 2 anys, així com diverses reformes que inclouen millores a la climatització, renovació de la instal·lació elèctrica i la fusteria interior.

A l’aulari de primària, es planteja també la renovació de la instal·lació elèctrica; millores als banys; la incorporació d’un sistema de protecció solar a les finestres de la façana sud; la redistribució de les aules de música i informàtica per a dotar-les de mes espai; el canvi de la caldera de calefacció de gasoil per alta de gas natural i la millora en l’accessibilitat, entre d’altres

El regidor Óscar Borrell posava en valor el alt grau d’execució del «Pla Edificant» a Ontinyent que compta amb obres fetes i executades com és el CEIP Carmelo Ripoll, CEE Vall Blanca, CEIP La Solana, IES Pou Clar, CEIP Lluís Vives i CEIP Bonavista, afegint-se la previsió d’inici d’obres de l’IES l’Estació al proper 8 de gener i la licitació de les obres al CEIP Vicente Gironés.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El Torneo de Fiestas de Moncada medirá a los juveniles del CFS At. Moncadense y el Riba-Roja FS este sábado

El Juvenil A del CFS At. Moncadense será el protagonista del tradicional Torneo de Fiestas…

Paiporta invierte más de 20.000 euros para combatir el calor en sus colegios públicos

El curso escolar 2026-2027 arranca la próxima semana y el Ayuntamiento de Paiporta ha destinado…

La Diputación de Alicante inyectará 17,3 millones de euros en la Vega Baja y el Baix Vinalopó: así se repartirán las ayudas con el Plan +Cerca y el Bono Consumo

La Diputación de Alicante destinará un total de 17.334.000 euros a la treintena de municipios…

Otras noticias

ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
Embalse de Bellús.
La Vall d'Albaida

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Por Toni Cuquerella
Els municipalistes busquen rebaixar la barrera electoral.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix pressiona les Corts per a rebaixar la barrera electoral al 3%: «Millorarà la diversitat democràtica»

Por Toni Cuquerella
Acte de l'Ambaixada dels Moros i Cristians d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

«Unes festes espectaculars»: Ontinyent fa balanç dels Moros i Cristians 2026 amb un ple absolut però pendent de la interpretació de ‘Chimo’

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?