ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La polonesa Anna Trojanowska guanya la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023

El jurat ha atorgat també dues Mencions d’Honor “per la seua qualitat” a la italiana Michela Mascarucci i l’espanyol Tomàs Pariente Dutor
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 7, 2023
301 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8013 xativa biennal gravat josep ribera jurat

La polonesa Anna Trojanowska ha guanyat la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 amb l’obra titulada ‘HINDSIGHT BIAS_01’, realitzada amb tècnica de litografia sobre marbre de Carrara. El premi està dotat amb 5.000 euros.

Anna Trojanowska va nàixer en 1978 a Worclaw, Polònia. És doctora per l’Acadèmia de Belles Arts i Diseny de Worclaw i fins al 2015 va treballar com a professora assistent al Studio of Lithography and Graphics’ Promotion. Des del 2020 treballa com a professora i com a personal de recerca a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. A més ha obtingut nombrosos reconeixements a la seua trajectòria artística, on destaquen, entre altres, el primer premi a la Biennal Internacional de disseny gràfic de Tirana, l’any 2022; el primer premi al concurs de Gràfica Italiana a Padova, l’any 2021; el primer premi al 8é International Miniature Print Biennale Exhibition d’Ottawa, al Canadà l’any 2020; el primer premi a la Biennal TGB-eMe Miniestampa 2019, a Mèxic DC; o el primer premi al 46é International Print Award Carmen Arozena 2018, a Madrid.

Els membres del jurat també ha decidit atorgar dues Mencions d’Honor «per la seua qualitat» a l’obra de la italiana Michela Mascarucci, titulada ‘Pendolo’, realitzada en tècnica d’aiguafort i aiguatinta sobre placa de zinc; i a l’obra de l’espanyol Tomás Pariente Dutor, titulada ‘Strips after Richter’, realitzada en tècnica d’aiguatinta i punta seca sobre paper.

El jurat està format per Marta Pina Martínez, llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València, dissenyadora, il·lustradora i especialista en gravat i sistemes d’estampació; per Hortensia Mínguez García, llicenciada en Belles Arts, especialista en gravats i sistemes d’estampació i doctora en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València; i per Sergio Luna Lozano, llicenciat en Belles Arts i doctor per la Universitat Politècnica de València, que a més és professor i investigador en la Universitat Miguel Hernández d’Alacant.

L’acte d’inauguració de la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 tindrà lloc demà dimecres 8 de novembre a les 20.00 h a la Casa de Cultura de Xàtiva. Les obres estaran exposades fins al 28 de novembre a la Sala de les Columnes.

Tags: admin Anna

Lo + leído

La huelga de profesores sigue viva pese a romperse la unidad sindical: Educación y docentes vuelven a negociar este martes

La huelga indefinida del profesorado valenciano, que mantiene paralizados parte de los centros educativos desde…

Paiporta no olvida la DANA: presentado el impactante monumento de 12 toneladas que rinde homenaje a víctimas y voluntarios

Paiporta ya cuenta con un espacio físico dedicado al recuerdo, el respeto y la dignidad.…

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

El nou Hospital d'Ontinyent ja encara la recta final per a la seua obertura integral.…

Otras noticias

Guardia Civil.
La Costera

Detinguts a Xàtiva els autors d’un tiroteig i intent d’homicidi al Real de Gandia

Por Toni Cuquerella
Obres al CEE Pla de la Mesquita de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva diu «prou» a la constructora del Centre d’Educació Especial Pla de la Mesquita: per què s’ha trencat el contracte?

Por Toni Cuquerella
Nadín Ferrando, Reina de la Fira de Xàtiva 2026.
La Costera

Qui és Nadín Ferrando López, la nova Reina de la Fira de Xàtiva 2026?

Por Toni Cuquerella
Plaça de Bous de Xàtiva.
La Costera

Deu anys de la remodelació de la Plaça de Bous de Xàtiva: de duplicar-se el cost a 12 milions a recinte sense activitat

Por Toni Cuquerella
'El Sant Sopar' de Vicente López.
La Costera

Finalitza la restauració de ‘El Sant Sopar’: així llueix l’obra mestra de 1806 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge d'una de les afusellades de Xàtiva (foto: Eva Máñez).
La Costera

De modistes a sindicalistes: qui eren les 20 dones afusellades pel franquisme que Xàtiva recorda ara?

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?