ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia rep una subvenció per a posar en marxa el Taller d’Ocupació ‘Parcs Periurbans de Gandia: Beniopa- Santa Anna Edició 2023’

Sa subvenció supera els 800.000 euros i provenen de la Generalitat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 25, 2023
290 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
5985 gandia taller ocupacio parcs periurbans

L’Ajuntament de Gandia ha rebut una subvenció de 805.600,80 euros de la Generalitat Valenciana a través del Labora, per a desenvolupar el Taller d’ocupació ‘Parcs Periurbans de Gandia: Beniopa- Santa Anna’.

Tal com ha explicat la regidora delegada d’Ocupació, Elena Moncho, qui ha comparegut acompanyada de la tècnica del departament, Eva Escribano, es tracta d’un “programa mixt d’ocupació i formació, que compta també amb el cofinançament de l’Ajuntament de Gandia, i té per objecte millorar l’ocupabilitat de les persones desocupades a qui va dirigit, a través de la realització d’obres o serveis d’interés general i o social”.

El Taller d’Ocupació pretén dur a terme una sèrie d’intervencions que contribuïsquen a generar un paisatge harmonitzat i viu del territori, que facilite la interacció amb el mateix, per aconseguir que els espais periurbans de Gandia, juntament amb la resta d’espais naturals i parcs del municipi, puguen servir per a integrar la ciutat amb la naturalesa, així com per a conscienciar a la població de la importància dels valors mediambientals, mitjançant la seua implicació i coneixement, considerant-ho com a propi, i formant part de la seua vida quotidiana.

En aquesta primera edició del taller d’ocupació de Parcs Periurbans de Gandia, es delimita la zona d’actuació de Beniopa- Santa Anna.

L’objectiu general d’aquest projecte és desenvolupar una sèrie accions d’informació, de millora, manteniment i conservació del paisatge amb actuacions de neteja, manteniment i millora de camins, jardins, accessos, parcs naturals, i edificis públics que conformen aquest conjunt paisatgístic dels parcs periurbans de Gandia, així com donar suport en l’atenció i informació a la ciutadania dels barris.

Aquest programa, que està previst per al període desembre 2023-desembre 2024, possibilita a l’alumnat treballador/a la realització d’un treball que, junt amb la formació professional que rep, millora la seua qualificació, i per tant, afavoreix la inserció laboral. Les persones participants en aquest Taller seran contractades mitjançant un contracte de formació en alternança.

Les especialitats formatives d’aquest taller d’ocupació estan emmarcades en les famílies professionals d’agrària, edificació i obra civil i administració i gestió, distribuïdes en els grups següents:

ESPECIALITAT 1. AGAO0108.-Activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria (N1) i AGAO0208.-Instal·lació i manteniment de jardins i zones verdes (N2)

ESPECIALITAT 2. EOCB0208.-Operacions auxiliars d’obra de paleta de fàbriques i cobertes (N1) i EOCB0108.-Fàbriques d’obra de paleta (N2)

ESPECIALITAT 3. ADGG0408.-Auxiliar de serveis administratius i generals (N 1) i ADGG0208.-Activitats administratives en la relació amb el client (N2).

Totes les especialitats inicien en certificat de nivell 1, per la qual cosa, a la persona interessada no se li exigeix requisits acadèmics, però sí comptar amb un nivell òptim de competències de lectoescriptura. Per altra banda, no pot accedir a aquests certificats persones que ja tinguen la qualificació professional relacionada amb el certificat que s’imparteix, tot i que no serien objecte d’un contracte de formació.

Les persones interessades a participar en el procés de selecció com alumnat treballador, han d’estar inscrites com demandants d’ocupació o millora d’ocupació en LABORA i triar l’opció Serveis-Tallers d’ocupació i especialitat formativa. Poden trobar tota la informació relativa al procés per a fer aquesta inscripció, en la web https://www.urbalabgandia.com/taller-docupacio-parcs-periurbans/

La selecció de l’alumnat/treballador serà precedida de la presentació, per part de l’Ajuntament de Gandia, d’una oferta formativa a LABORA Ocupació de Gandia. Aquest servei (LABORA) configurarà i remetrà a l’Ajuntament el corresponent llistat de candidats.

Posteriorment,s’aplicaran els criteris de selecció establerts en les bases que publicarà LABORA i es procedirà a la baremació i entrevistes dels candidats, per la comissió de selecció i amb el procediment establert per les Bases de LABORA.

Per al desenvolupament del programa s’incorporaran 6 persones com a personal directiu, tècnic i administratiu.
El procés de selecció, tant del personal tècnic com de l’alumnat treballador es farà una vegada siguen publicades les Bases per LABORA i es constituïsca la comissió de selecció .

La selecció de l’equip directiu, docent i auxiliar administratiu es realitzarà via convocatòria publicada al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Gandia, i també a través de la pàgina web de LABORA https://labora.gva.es/es/programes-mixtos-d-ocupacio/talleres-de-empleo

Tags: admin Anna

Lo + leído

Requena plantea peatonalizar la Villa y limitar el tráfico para transformar su casco histórico

La transformación del casco histórico de Requena pasa por reducir de forma notable la presencia…

Piden cinco años de cárcel por estafar a su consuegra en un negocio de hostelería en Xàtiva

Una mujer se enfrenta a una petición de cinco años de prisión acusada de falsificar…

El Auditori de Torrent despide abril con Toni Acosta, Novembre Elèctric y Capella de Ministrers

El Auditori de Torrent acogerá el próximo fin de semana tres eventos culturales destacados organizados…

Otras noticias

Gandia es prepara per a la fideuà més internacional.
La Safor

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

Por Toni Cuquerella
L'IGN ha informat del terratrèmol amb epicentre a Oliva.
La Marina AltaLa Safor

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

Por Toni Cuquerella
ES Bellreguard
La Safor

La playa, la gastronomía y la historia impulsan a Bellreguard como Municipio Turístico

Por Javier Ruiz
Acte d'homenartge a Josep Piera celebrat a Gandia.
La Safor

L’última oda de Josep Piera: el Palau Ducal s’omple de versos i records per acomiadar el poeta

Por Toni Cuquerella
xeracoaerea
La Safor

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

Por Javier Ruiz
AO0080copia
CollaLa Safor

Gandia celebra el 50 aniversario del Vía Crucis viviente en el barrio de Santa Anna

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?