9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Ribera Alta
La Ribera Alta

Carcaixent inicia els tràmits per convertir Santa Anna en un edifici administratiu intel·ligent

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:48 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado junio 22, 2021
518 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’ha organitzat una Jornada on-line per presentar el projecte i resoldre els dubtes a les empreses interessades

L’Ajuntament de Carcaixent, en col·laboració amb l’Àrea d’Energia del Consorci de la Ribera, pretén llançar una Compra Pública d’Innovació per a la transformació de l’edifici Santa Anna 7 en un edifici de consum d’energia quasi nul (ECCN). La compra s’emmarca dins del projecte ‘SMART BUILDING CPI 2020 – La compra pública d’Innovació per a la consecució d’edificis intel·ligents a la Comarca de la Ribera’ finançat per l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

Com a actuació prèvia a la preparació de la licitació, s’ha organitzat una Jornada on-line de consulta al mercat el 23 de juny amb l’objectiu de facilitar el diàleg obert i el flux de informació entre l’administració i els potencials proveïdors.

Lluís Candel, regidor de Territori, ha agraït al Consorci de la Ribera la col·laboració per a traure un projecte «que permetrà rehabilitar energèticament l’edifici i adaptar la infraestructura existent als nous usos de l’edifici, aconseguint així un espai administratiu de molt baix impacte ambiental, que també garantirà l’accessibilitat universal que ara mateixa no tenim en algunes dependències municipals».

L’objectiu de la compra pública és el contractar projectes innovadors per a transformar edificis municipals, en unitats bàsiques o HUBS energètics. Els HUBS busquen tres objectius: rehabilitar energèticament els edificis (reduir el consum energètic), instal·lar captadors energètics (produir energia) i afavorir la mobilitat elèctrica (recarregar vehicles). Com ha explicat Lluís Candel «es tracta, en definitiva d’edificis pensats no per a ser sols energèticament eficients, sino que generen més energia de la que consumeixen».

La jornada s’adreça a projectistes de solucions innovadores interessats/des a participar en la licitació de la redacció del projecte de rehabilitació de l’edifici del C/Santa Anna n.7 de Carcaixent, per a la seva transformació en un edifici de consum d’energia quasi nul (ECCN) que albergarà diferents serveis municipals, de manera que actue com a unitat bàsica o hub energètic integrant alts nivells d’eficiència energètica, consum majoritari d’energia procedent de fonts renovables de producció local i estacions de càrrega/descarrega d’energia per al subministrament a la mobilitat elèctrica.

Smart Building CPI

El Consorci de la Ribera ve desenvolupant des de 2017 una línia de treball per al foment de la compra pública d’innovació entre els ajuntaments de la comarca de la Ribera.

El Consorci de la Ribera està impulsant projectes de rehabilitació energètica d’edificis i instal·lacions municipals a través del procediment de compra pública d’innovació amb l’objectiu de:

• Reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle i promocionar un ús més sostenible de l’energia;

• Facilitar des del costat de la demanda perquè les empreses invertisquen en innovació i investigació per així tindre un teixit productiu més competitiu;

• I, per últim, perquè els ajuntaments de la Ribera oferisquen uns millors i més eficients serveis públics a la seua ciutadania.

A través de la línia d’ajudes en matèria d’enfortiment i desenvolupament del Sistema Valencià d’Innovació per a la millora del model productiu de l’AVI, amb el projecte ‘SMART BUILDING CPI 2020’, L’Ajuntament publicarà una licitació per a elaborar un projecte de rehabilitació de l’edifici, inclosa la direcció d’obra, amb l’objectiu de reduir la demanda energètica, descarbonitzar l’edifici i augmentar l’eficiència energètica. És a dir, es pretén entre altres especificacions optimitzar l’aïllament tèrmic, així com maximitzar l’aprofitament de la il·luminació i la ventilació natural. De la mateixa manera, s’abordarà la incorporació d’un sistema de generació local d’energia de caràcter renovable. Esta energia es pot utilitzar per abastir el propi edifici, i subministrar part de l’energia produïda a dispositius de mobilitat elèctrica per a la ciutat. Per a això serà necessari un sistema control que permeta alimentar les necessitats de l’edifici i gestionar una mobilitat sostenible.

Cal destacar el fet que l’edifici està protegit arquitectònicament, de manera que l’impacte estètic de les solucions per l’exterior hauran de ser mínimes. D’altra banda es pretén que la reducció de superfície interior útil sigui també mínima per optimitzar l’aprofitament del espai.

Les persones interessades tindran l’oportunitat d’informar-se sobre l’estat actual de la tecnologia i donar a conèixer les seves solucions de caràcter innovador prèvia inscripció a la jornada en [email protected].

Tags: Anna

Lo + leído

Aemet eleva a roja la alerta por el «peligro extraordinario» en la costa de València y Castelló, y la Generalitat envía un Es-Alert a la población

La Generalitat Valenciana, a través del Centro de Coordinación de Emergencias (GVA112), ha emitido una…

Triomfalisme del PP de Xàtiva per la licitació del futur centre de salut en 2026 i indignació de l’alcalde: «no han mogut una rajola en 4 anys»

L’anunci de la futura licitació del Centre de Salut Xàtiva II ha deslligat un nou…

Sueca presenta la seua programació del 9 d’Octubre amb novetats, música en valencià i actes tradicionals

L'Ajuntament de Sueca ha organitzat un programa d'actes per a la celebració del 9 d'Octubre…

Otras noticias

canal de navarres
La Canal de Navarrés

Radiografia de l’atur a la Canal de Navarrés: 867 persones sense feina en un mercat laboral fortament envellit

Por Adrián Lupiáñez
FOTO 1 7 e1788162418490
La Canal de Navarrés

Un detenido en Anna por incendiar un domicilio con el propietario y su familia en la planta inferior

Por Javier Ruiz
imageye imgi 16 Bolbaite
La Canal de Navarrés

Navarrés, Bolbaite y Anna lideran el recorte del desempleo en la Canal de Navarrés en un año con bajadas en siete de sus ocho municipios

Por Adrián Lupiáñez
Vicent Mompó, Diputació de València, y Miguel Marín. alcalde de Anna, reunidos para la ayuda de la Albufera de Anna.
La Canal de Navarrés

La Diputació de València invertirá 200.000 euros en recuperar la isla de la Albufera de Anna

Por Adrián Lupiáñez
gera
La Canal de NavarrésLa Ribera Alta

Rescates en Sumacàrcer y Anna por parte de los bomberos del Consorcio de Valencia

Por Pau Gómez
4691 centro social anna 0
La Canal de Navarrés

La Diputació desbloqueja el finançament de la reforma del centre social d’Anna

Por Redacción ComarcalCV
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?