ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Generalitat es compromet a concertar el 100% de les places de la nova residència d’Ontinyent

El Director General de Sistema Sociosanitari confirma a l’Alcalde d’Ontinyent la continuïtat del Contracte-Programa amb el que la corporació autonòmica aporta 3’8 milions d’euros als serveis socials municipals
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 19, 2024
431 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7084 ontinyent residencia visita obres

La Generalitat Valenciana concertarà el 100% de les places de la nova residència de la Beneficència d’Ontinyent (97, front les 41 amb que es compta en les actuals instal·lacions).

Així ho confirmava el Director General de Sistema Sociosanitari i de l’Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat dels Serveis Socials, José Vicente Anaya, a l’alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, en la reunió que tots dos mantenien aquest divendres en l’Ajuntament, a la que també participava la regidora de Política per a les Persones, Paula Soler.

Anaya, a més, ratificava el compromís de continuar amb el programa-contracte de Serveis Socials, pel qual l’Ajuntament rep 3’8 milions d’euros en finançament per a atendre necessitats en matèria d’atenció social, incloent 1 milió d’euros per al SAD de dependència. L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, es mostrava molt satisfet de la reunió “tant per la continuïtat dels dos programes com per comptar amb la confirmació de que les 97 places seran concertades i públiques”, ja que açò “garanteix la viabilitat de la residència, ja que “garantirà el seu finançament i que les places vagen destinades a les persones amb major necessitat i grau de dependència”.

José Vicente Anaya explicava que el fet de concertar les 97 places assignades “permetrà que es puga gaudir d’un servei molt necessari i al qual s’està treballant molt bé”, esperant-se que al voltant de juny de 2025 puguen estar adjudicades estes places. Anaya tenia paraules d’elogi “per al treball que fa la regidoria que coordina Paula Soler, ja que amb el treball d’aquest equip Ontinyent té uns Serveis Socials forts en els que s’està fent un bon treball, i amb els que volem col·laborar en el finançament amb estes quantitats que són importants”. Anaya apuntava que des de la Conselleria que dirigeix la vicepresidenta Susana Camarero “l’objectiu és baixar les llistes d’espera, un objectiu en el qual les direccions generals hem de treballar aportant els recursos perquè així siga, i que puguem oferir els millors serveis possibles a la ciutadania”, concloïa.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat oficialment en marxa una nova edició del seu consolidat programa de…

Veolia, Cruz Roja y el Ayuntamiento de Crevillent se alían para impulsar el empleo y la sostenibilidad local

El tejido empresarial, las instituciones públicas y las entidades del tercer sector se han dado…

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

El pols institucional entre l'Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat Valenciana arran de la paralització…

Otras noticias

Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?