ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Generalitat dona llum verda a la licitació de l’estudi del TRAM Gandia-Oliva-Dénia

El president Carlos Mazón es reuneix amb l'alcalde de Gandia per a tractar diversos temes pendents amb el Consell
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 5, 2024
374 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6000 carlos mazon jose manuel prieto

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciat que la Generalitat ja té enllestida la licitació de l’estudi de planejament del tram Gandia-Oliva-Dénia del TRAM que permetrà ampliar aquesta infraestructura, i ha reafirmat el seu compromís d’acabar “de manera immediata” amb el “deute històric que arrossega la Generalitat amb la ciutat. “Abordarem, resoldre i prioritzar el deute històric de la Generalitat amb Gandia”, ha assenyalat el cap del Consell.

Carlos Mazón ha mantingut una reunió de treball amb l’alcalde Gandia, José Manuel Prieto després del qual ha explicat que la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas ja ha signat la licitació de l’estudi per a la posada en marxa del tramvia Gandia-Oliva-Dénia, que s’executarà “en un temps màxim de 12 mesos”, i que compta amb un pressupost de 135.000 euros. “Es tracta d’uns diners que la Generalitat ja ha posat damunt de la taula”, ha subratllat el cap del Consell.

El president de la Generalitat ha destacat que l’ampliació del TRAM des de Gandia fins a Oliva i Dénia, “permetrà dinamitzar un dels eixos de més prosperitat de tot el Mediterrani”, al mateix temps que millorarà la connectivitat i la vertebració de la zona.

Reivindicació conjunta

En relació amb les infraestructures que necessita la ciutat de Gandia, el president ha lamentat les últimes manifestacions del Ministre de Transport i Mobilitat Sostenible, Oscar Puente, en les quals desplaça la prioritat que suposa el tren de la costa i ha assenyalat que, després de la trobada amb l’alcalde de Gandia, tots dos coincideixen en la seua intenció de no renunciar a aquesta infraestructura.

Així, Carlos Mazón ha estés la mà a José Manuel Prieto per a “llançar un pols conjunt i assenyat perquè el projecte no caiga en l’oblit” i ha oferit “tot el suport institucional” de la Generalitat als ajuntaments de Gandia, Oliva i Dénia en la seua reivindicació del corredor de la costa.

Carlos Mazón ha assenyalat que des del Consell “avançarem perquè l’ampliació del TRAM de Gandia fins a Dénia siga una realitat”, però de manera paral·lela “continuarem reivindicant el tren de la costa”.

El cap del Consell ha realitzat un repàs de les actuacions que està desenvolupant la Generalitat a la ciutat de Gandia per a avançar en la sanitat pública, en l’educació pública, en l’habitatge públic i en la millora de les d’infraestructures de la ciutat.

Tags: admin Dénia

Lo + leído

Rècord històric d’À Punt en les Falles 2026

1.000.000 de persones triaren ahir la seua cadena per seguir les Falles. D’esta manera, À…

Alberic transformarà l’antic molí d’arròs en una sala de concerts i actes amb el suport de la Diputació

La Diputació de València ha donat llum verda al projecte d'Alberic per a rehabilitar i…

Galeria fotográfica de la ‘Nit de la crema’ de las fallas de los municipios valencianos

A continuación ofrecemos una galería fotográfica de la 'Nit de la cremà' de las fallas…

Otras noticias

Estació del Nord de València.
L' Horta SudLa Safor

Municipios en pie de guerra: exigen recuperar los trenes de Cercanías directos para las Mascletaes de Fallas de València

Por Toni Cuquerella
Labora Gandia
La Safor

El sector servicios acumula hasta el 79% de los parados de La Safor

Por Javier Ruiz
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Safor

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandia acusado de traficar con cocaína desde el local

Por Javier Ruiz
RodadepremsaMataAlcaldessaEnriqueParra 1 e1772444081390
La Safor

El TSJCV condena al Arzobispado a pagar 1,4 millones al Ayuntamiento de Oliva

Por Pau Gómez
AO 7961 copia
CollaLa Safor

Galería de imágenes de la entrega de banderines y galardones a las comisiones falleras de Gandia

Por Pau Gómez
IMG 20260228 WA0015 e1772342158189
CollaLa Safor

Vandalizan la exposición de bocetos de las fallas de Gandia

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?