ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els comerciants d’Ontinyent destaquen les vendes assolides pels establiments participants al Festival de Primavera

Natàlia Enguix posa de relleu el pas endavant del Festival en la dinamització de la ciutat, amb una programació més ampla enguany gràcies al suport de la Diputació de València
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 6, 2024
488 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
5658 ontinyent festival primavera participants

Els comerços participants al “Festival de Primavera” d’Ontinyent han fet un balanç molt positiu de les vendes i contactes assolits este cap de setmana. Des de les associacions consultades, Comerç IN i SOC, es coincidia en destacar com a “clau” el comptar amb el suport d’una completa programació d’activitats, “que ha servit per atraure a molta gent als establiments participants”.

En aqueste sentit, la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, posava de relleu que les bones xifres de vendres «demostren el pas endavant del Festival per reforçar la línia del Govern d’Ontinyent per la dinamització de la ciutat. Enguany hem ampliat la programació gràcies al suport de la Diputació de València, aconseguint fer d’aquest un festival una referència per a les localitats veïnes”. Les activitats eren visitades per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, la pròpia Natàlia Enguix, la coordinadora del Festival, Sayo Gandia i la regidora de Turisme, Mª José Alhambra, qui destacaven com l’alegria, el color, la música, la cultura, el comerç i la gastronomia han servit per omplir de gom a gom els carrers”.

Des de Comerç IN, els establiments de la qual participaven en la “Nit Oberta”, s’ha indicat que “tradicionalment és una bona ocasió per mostrar el potencial de les botigues, degut al pas de gent pels carrers, i en aquesta ocasió al adaptar l’horari, entre les 19:00 i les 22:00 hores es va generar a més una gran interacció de compra, de la qual estem molt contents. Va haver molt bona acollida, ja no sols pels descomptes, sinó per les propostes de tallers, música en directe i degustacions a les botigues”.

Des de SOC s’ha explicat que si bé en el cas “d’Expo

Serveis” la idea no era traure productes a la venda sinò donar-se a conèixer als i les potencials clients, “l’acollida ha estat molt bona i s’han fet molts contactes. Els establiments participants han tingut molt bona sintonia entre ells i en acabar ja estan fins i tot plantejant idees per suggerir de cara a properes edicions. L’impacte de les activitats organitzades durant el cap de setmana per atraure a la gent és innegable i molt positiu”.

Durant el cap de setmana, el Festival de Primavera incloïa paral·lelament a la “Nit Oberta” al carrer Martínez Valls i “Expo Serveis” a la Plaça de la Concepció activitats al carrer com jocs gegants de fusta, l’actuació de la “Nanets Band Rock» contacontes, un concert del grup femení “Woman Beatles”, tallers a càrrec d’Òpera Ballet, o un espectacle teatral de perruqueria artística. Igualment, s’organitzaven experiències gastronòmiques de maridatge amb degustacions a la Finca La Escalera i el Palau de la Vila, on també tenia lloc una exposició botànica de l’artista local Jerjes Llopis.

El Festival es tancarà el proper dissabte 11 de maig amb una vesprada de música jove al Múseu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana, on es presentarà a les 19:00 hores el Festival Nómade Ontinyent – Terres de l’Interior amb un concert de l’artista pop valenciana Jimena Amarillo, i un “racó gastronòmic” organitzat per AHVAL amb receptes de cuina elaborades per diferents restaurants de la ciutat. Aquest espai té entrada gratuïta amb un aforament limitat per a 150 persones prèvia sol·licitud via formulari web a https://festivalprimavera3.ontinyent.es

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Ola de calor en la Comunitat Valenciana: alerta por temperaturas extremas de hasta 44°C en estas poblaciones

La Comunitat Valenciana se enfrenta a uno de los episodios meteorológicos más duros del verano.…

Rescatada una mujer de 59 años tras quedar suspendida en una tirolina en Gandia

El Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia rescató ayer domingo a una mujer de 59…

La Policía Nacional detiene a 12 personas por tráfico de drogas en Camp de Morvedre

La Policía Nacional ha detenido a 12 personas, entre hombres y mujeres de 24 a…

Otras noticias

Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
Senders5
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida enlaza sus municipios con 13 nuevas rutas cicloturistas y 19 senderos renovados

Por Adrián Lupiáñez
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Torna el control d’accés al Pou Clar d’Ontinyent: horaris, autobús gratuït i com reservar plaça aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Natàlia Enguix.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix urgeix a rebaixar el llistó electoral al 3% per a frenar el pes de la ultradreta a la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'acte de la Publicació de les Festes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri les portes a uns Moros i Cristians «històrics» marcats pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Imatge de la visita institucional.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa el Parc de les Mamàs Belgues com model de resiliència urbana

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?