lunes, 16 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament d’Alzira adjudica les obres del nou IES Rei En Jaume que suposaran una inversió de 12,7 milions

En la primera fase s'ha projectat un únic edifici compacte amb un esquema de dos blocs i un pati central discontinu de 9 metres d'amplària
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 19, 2024
51 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5177 alzira ies rei jaume i

L’Ajuntament d’Alzira adjudicarà el pròxim plenari les obres de l’IES Rei en Jaume, incloses al programa Edificant, a l’empresa Vialterra Infraestructuras, S.A., per un import de 12.688.366’05 euros. 

El regidor d’Hisenda, Urbanisme i Contractació, Andrés Gomis, declara que “segons el pla de treball de l’empresa adjudicatària, l’inici de les obres serà al llarg de l’estiu, amb els primers moviments de terres.  La primera fase serà la construcció de les noves instal·lacions en la zona contigua a l’actual institut, a més de la construcció d’una aula taller per a Labora, mentre que la segona fase comprendrà la demolició de les instal·lacions actuals”. 

En la primera fase s’ha projectat un únic edifici compacte amb un esquema de dos blocs i un pati central discontinu de 9 metres d’amplària. En el bloc est se situa l’aulari i els seus servicis connexos en tres altures i en el bloc oest els espais de gran capacitat i l’administració en una sola  planta. El gimnàs s’ha integrat en l’edifici principal i s’ha dissenyat com a espai multidisciplinari, que servisca de gimnàs i alhora de sala d’actes o espai de reunions.

Només queden fora de l’edifici principal els espais no climatitzats corresponents a instal·lacions i magatzem forestal i el bloc de LABORA que se situa annex al SEPE. Cal destacar que la part de la parcel·la lliure d’edificació està molt poblada amb espècies arbòries de gran port i, amb freqüència, de gran interés, per tant, s’ha respectat al màxim la vegetació existent, per això s’ha situat la nova edificació i les pistes esportives noves, en els espais sense arbratge.

El projecte inclou també la construcció d’una aula- taller per a LABORA, sobre la base dels acords amb LABORA per a la cessió  de part de la seua parcel·la a les dotacions docents que conformen la parcel·la d’implantació de l’IES Rei En Jaume.

La segona fase del projecte inclou la demolició de l’edifici actual de l’Institut Rei en Jaume, mantenint l’edificació més pròxima al carrer O’Donell, on se situen l’actual secretaria i sala d’actes de l’Institut, i la part que alberga les instal·lacions de la UNED. 

La regidora d’Educació, Virtuts Piera, per la seua banda, ha manifestat que, “d’ací a poc mantindrem una reunió amb la direcció del centre educatiu perquè l’empresa adjudicatària puga explicar les obres i també poder coordinar conjuntament la planificació de les obres, tenint en compte les necessitats educatives”. 

Per últim, l’alcalde, Alfons Domínguez destaca que “estem davant de l’inici del compliment d’una reivindicació històrica de la ciutat d’Alzira. Des de l’Ajuntament estem treballant amb el projecte de l’IES Josep Maria Parra i confiem que la conselleria d’Educació impulse definitivament les necessàries obres per al CEE Carmen Picó i al CEIP Blasco Ibáñez incloses en el Pla Edificant.”
 

Tags: Alzira

Lo + leído

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Otras noticias

Nando Dura arros
AgronewsLa Ribera Alta

LA UNIÓ denuncia la llegada de otro barco con 7.500 toneladas de arroz importado de Argentina para una firma comercial de Algemesí

Por Agronews
Los bonos se pueden pedir desde este lunes 12 de mayo.
La Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los afectados por la DANA ya pueden inscribirse en el Bono Viaje de 350 euros ‘Recuperem Turisme’

Por Toni Cuquerella
Los dos guardias civiles que salvaron al bebé en Alberic
La Ribera Alta

Dos guardias civiles salvan la vida a un bebé de un año en Alberic

Por Javier
fdd1a4f2 1a66 4470 bfba 27d3bb08c76c
La Ribera Alta

Los bomberos del consorcio provincial de Valencia atienden más de 70 rescates por ascensores bloqueados durante el apagón

Por Javier
PEDRISCO 1
AgronewsLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

El pedrisco deja pérdidas de 3 millones en la Ribera Alta, Hoya de Buñol-Chiva y l’Horta Sud

Por Agronews
8395 montserrat pp sergio vilar
La Ribera Alta

Montserrat tindrà la primera moció de censura amb el pacte de PP, Vox i independents per a tombar a l’alcalde socialista

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?