martes, 17 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent commemora el Dia de l’Orgull LGTBIQ+ a través de l’art del cabaret i drag

L’activitat amb entrada gratuïta tindrà lloc el divendres 28 de juny al Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 21, 2024
45 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
7136 paula soler

Ontinyent commemora el Dia Internacional de l’Orgull LTBIQ+ amb l’espectacle teatral «Riures fora de l’armari» que barreja comèdia, música, cabaret i drag. L’activitat destinada per a públic adult tindrà lloc el proper 28 de juny a les 19h al Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana.

La regidora d’Igualtat, Paula Soler, explicava que per «commemorar aquest dia internacional volíem presentar una proposta diferent a la societat ontinyentina per a través del teatre visibilitzar diferents realitats i situacions que encara viu el col·lectiu LGTBIQ+» perquè com manifestava la regidora «per denunciar situacions discriminatòries i mostrar realitats diferents no sols es pot fer a través de conferències sinó també utilitzant l’art i, a més, l’art en valencià ajudant als i les nostres artistes».

Aquesta activitat s’emmarca dintre de les polítiques de promoció d’igualtat que des de la regidoria es venen desenvolupant durant l’any per garantir una acceptació social total. En aquest sentit, la commemoració d’aquest dia també inclourà la penjada de la bandera de l’arc de Sant Martí al balcó de l’antic ajuntament.

Així, a l’espectacle teatral es barregen monòlegs còmics amb contingut LGTBIQ+ en valencià i la disciplina artística del drag queen amb les presentadores les Germanes Pintoresque, Ferrxn i Pam Demia. Així mateix, l’obra compta també amb la participació de la còmica del canal Comedy Central, Sil de Castro. La regidora Paula Soler animava a la ciutadania a participar en aquesta activitat «on a més de passar una bona estona, podrem gaudir d’un refresquet i comentar impressions amb els i les artistes en el marc incomparable del Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana».

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Hallan sin vida al joven desaparecido en el Túria una semana después de encontrar a otro fallecido en la misma zona

Efectivos del Grupo Especial de Operaciones (GEO) de la Policía Nacional han hallado este lunes…

Buscan en el Turia a un hombre desaparecido entre Manises y Paterna tras bañarse en el Azud de la Acequia de Tormos

Un hombre de 35 años y nacionalidad colombiana permanece desaparecido desde este domingo por la…

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

La Vila Joiosa fue el escenario del esperado concurso de pebrereta, una de las actividades…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Auditado por
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?