ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Generalitat i Ajuntament d’Ontinyent fan seguiment dels treballs previs al desdoblament de la CV-81

El conseller Martínez Mus recorda que en matèria de prevenció d'incendis forestals s'han destinat quasi 30.000 euros a Ontinyent en aquest exercici 
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 20, 2024
76 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
971 ontinyent reunio conseller martinez mus

La Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori col·labora amb l’Ajuntament d’Ontinyent per a millorar diverses infraestructures de la població, entre elles el desdoblament de la CV-81 al seu pas per la ronda nord de la ciutat, i per a realitzar una millor gestió en la prevenció d’incendis forestals.

Tal com ha explicat el conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, “després d’aquesta trobada amb l’alcalde, Jorge Rodríguez, es prioritzaran algunes actuacions que afecten el municipi, per la qual cosa és fonamental mantindre aquest canal de col·laboració institucional per a fer un seguiment estret”.

Respecte a l’ampliació de la CV-81, el conseller ha destacat la importància de desenvolupar-la i ha proposat “redactar el projecte de construcció de millora de l’accés i duplicació fins a la rotonda de l’hospital”. L’objectiu és actualitzar-lo a la normativa vigent, així com incloure mesures correctores de l’impacte acústic necessàries. Martínez Mus ha recordat que el desdoblament de la via suposarà ”una millora per al municipi, però també per a l’accés a l’hospital”. Així mateix, durant la reunió s’ha abordat la necessitat de millorar l’antiga CV-650 per a garantir la seguretat en la intersecció existent d’accés a una zona industrial amb molta circulació de vehicles.

L’alcalde Jorge Rodríguez i el regidor de Territori, Óscar Borrell, qui també acudia a la reunió, coincidien en destacar “el bon ambient de treball amb la Conselleria, i la importància dels avanços en l’ampliació i millora de la CV-81 al seu pas per Ontinyent, que permetrà un accés més còmode no sols al centre urbà sinó també al Nou Hospital i al Poliesportiu”. L’actuació prevista també suposarà la col·locació de pantalles que permeten mitigar el soroll de la carretera al col·legi Carmelo Ripoll. 

En matèria de prevenció d’incendis forestals, a la reunió s’ha tractat la inversió de quasi 30.000 euros del Fons Estratègic Municipal de Prevenció d’Incendis i Gestió Forestal, així com la consolidació de l’Oficina Comarcal de Medi Ambient d’Ontinyent.

A la reunió han assistit, a més de l’alcalde, el regidor de Territori i el conseller, el secretari autonòmic de Medi Ambient i Territori, Raúl Mèrida; el secretari autonòmic d’Infraestructures i Transport, Javier Sendra; la directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, i la directora general de Prevenció d’Incendis, Rosa Mª Tourís, així com diversos tècnics d’ambdúes administracions.

Tags: Ontinyent
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?