ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Vall d’Uixó avança en l’ampliació del polígon Belcaire amb 700.000 metres quadrats més de sòl industrial

En els pròxims dies es notificarà als propietaris de sòl en Belcaire C el projecte de desenvolupament i el període d'al·legacions del qual disposen
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 20, 2024
502 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3187 vall uixo poligon industrial belcaire

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó notificarà en els pròxims dies als propietaris de sòl en Belcaire C el projecte de desenvolupament per a ampliar el polígon. L’alcaldessa, Tania Baños, ha signat un decret a través del qual se’ls informarà de què disposen d’un període d’al·legacions de 45 dies, d’acord amb la llei.

Baños ha explicat que amb este tràmit “continuem avançant amb el procés”, que és “molt llarg i molt garantista”. De fet, fins al moment han informat ja una vintena d’entitats i òrgans. No obstant això, l’Ajuntament treballa “amb la intenció que vaja el més àgil i ràpid possible, dins dels terminis legals”.

Per a l’alcaldessa este és “un pas més” i “un dels més importants per al futur de la Vall”. I és que amb el desenvolupament de Belcaire C es crearan quasi 700.000 m² de sòl industrial, amb implicacions directes per a la ciutat: principalment “que les empreses que ja estan en la Vall puguen ampliar-se i créixer” i “que noves empreses i noves inversions arriben”.

Això suposarà la creació de llocs de treball en la indústria i l’impuls a l’economia local. En este sentit, Baños ha apuntat que “aprofitarem l’oportunitat que suposa la instal·lació de la gigafactoria de Volkswagen i l’arribada de l’alta velocitat a Sagunt”, tenint en compte que la Vall d’Uixó és “a prop” i en “un punt estratègic de comunicació”.

Sobre este tema, ha celebrat la decisió del Govern d’Espanya –anunciada fa unes poques setmanes– de construir una estació d’alta velocitat (AVE) a Sagunt, la qual cosa serà “molt beneficiós per a tota la zona i també per a la Vall”. Per això, suposarà “un punt d’inflexió, al costat de la macrofàbrica de bateries elèctriques i les inversions complementàries”.

Per a finalitzar, l’alcaldessa ha valorat que “estem en el procés de culminar un treball que portem anys fent” i ha recordat el fonamental de la construcció del pont de connexió entre els polígons per a fer-lo possible. I és que esta infraestructura era “un requisit obligatori i sense ella no estaríem en este punt ni podríem ampliar el polígon”.

Tags: admin Vall D'Uixó

Lo + leído

Paiporta sorprende con sus cuentas tras la DANA: superávit millonario y fondos listos para la reconstrucción

En un escenario financiero donde lo previsible habría sido un descuadre absoluto de las arcas…

Golpe al narcotráfico en Carlet: desarticulado un clan familiar jerarquizado con 20 detenidos

Una macrooperación de la Guardia Civil ha permitido desarticular por completo un entramado criminal altamente…

Acord d’urgència a Gandia: Costes restringirà l’extracció d’arena a la platja de l’Auir

L'Ajuntament de Gandia ha aconseguit modificar les previsions inicials del Ministeri de Transició Ecològica respecte…

Otras noticias

Blanca és la primera xiqueta nascuda al nou Hospital d'Ontinyent.
Comarcal

Històric naixement a Ontinyent: Blanca és la primera xiqueta que naix al nou hospital

Por Toni Cuquerella
El detenido es un viejo conocido de la policía.
Comarcal

Atraca una farmacia en Bétera con un cuchillo jamonero para robar 350 euros

Por Toni Cuquerella
Trabajos de la CHJ en el río Magro a su paso por Algemesí.
Comarcal

Blindaje de emergencia contra futuras DANA: la CHJ invierte 15 millones en proteger cuatro municipios del río Magro

Por Toni Cuquerella
Protesta de los profesores ante la Conselleria de Educación.
ComarcalComunitat Valenciana

Guerra a los pinganillos en la PAU y huelga de profesores: el doble desafío de la Conselleria de Educación

Por Toni Cuquerella
Disedo
Comarcal

Disedo, la firma valenciana que apuesta por la alta cosmética natural

Por Javier Ruiz
10K de l'Eliana.
ComarcalValencia

La Diputació de València concede 1,3 millones de euros en ayudas al deporte valenciano y al motor: lista completa de clubes, eventos y pilotos beneficiados

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?