ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El nou servei de préstec de bicicletes elèctriques d’Ontinyent registra prop de 100 altes en 48 hores

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 25, 2021
290 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La confluència de sol·licituds d’alta va arribar a colapsar la plataforma ontibici.com, que amplia la quantitat d’abonaments gratuïts promocionals

El nou servei de préstec de bicicletes elèctriques d’Ontinyent ha registrat prop de 100 altes de persones usuàries a les primeres 48 hores de funcionament. L’empresa adjudicatària del servei ha constata que la confluència de sol·licituds d’alta en el dia de la presentació va arribar a colapsar la plataforma web “ontibici.com”, que amplia la quantitat d’abonaments gratuïts promocionals per als primers dies de funcionament, que inicialment anaven a ser 30 i s’estan estenent a totes les persones que es donen d’alta mentre dure la fase de proves a la plataforma.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, ha valorat molt positivament aquest ritme d’acollida inicial, «ja que hem vist fins i tot a la gent quedar en les xarxes socials per apuntar-se en grup per compartir l’experiència d’apostar per aquest sistema de desplaçament per ciutat molt més econòmic, ecològic i saludable que el cotxe”. Cal recordar que des del passat dimarts la ciutadania d’Ontinyent pot fer ús d’un pioner sistema de prèstec de bicicletes elèctriques únic a la Comunitat Valenciana i el tercer d’aquest tipus que es crea a Espanya, al marc del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible impulsat per l’Ajuntament.

L’accés a les 57 bicicletes es pot fer a qualsevol dels 14 punts d’aparcament habilitats (4 estacions fixes-punts de càrrega i 10 estacions virtuals), prèvia inscripció al sistema accedint a la web www.ontibici.com on consten tots els detalls del funcionament del prèstec. El servei, que funciona diàriament de 6 del matí a 12 de la nit, estableix una càrrega mínima obligatòria de 15 euros amb una durada màxima de 12 mesos, o bé una càrrega mínima de 5 euros amb una durada màxima de 30 dies. Els usuaris generals accedeixen gratuïtament als primers 30 minuts de cada ús, mentre que els puntuals pagaran 50 cèntims per eixa primera mitja hora. A partir d’ahí, en tots els casos el cost serà de 50 cèntims per cada tram de 30 minuts o fracció.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva registra la temperatura màxima d’Espanya: la calor es dispara a la Comunitat Valenciana per sobre dels 32 graus

La Comunitat Valenciana s'ha convertit aquest dimecres en l'epicentre de la calor a l'Estat. La…

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

El patrimoni històric de Cullera rep un impuls definitiu per a pal·liar les greus seqüeles…

Detenido por más de 25 hurtos al descuido en Teulada, Altea y Calp

La Guardia Civil ha arrestado a un individuo acusado de cometer más de veinte hurtos…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?