ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El servei de préstec de bicicletes elèctriques d’Ontinyent arriba als 1.000 serveis i 216 altes en les seues tres primeres setmanes

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:56 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado abril 13, 2021
473 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La plataforma ontibici.com articula l’accés i ús a les 57 bicicletes disposades per l’Ajuntament

El nou servei de préstec de bicicletes elèctriques d’Ontinyent ha arribat als 1000 serveis en menys de 3 setmanes de funcionament. Des del 23 de març, quan l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i la regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, presentaven públicament la posada en marxa del servei, aquest ja ha arribat a la xifra de 1000 prèstecs; amb 216 persones donades d’alta com a usuàries a la plataforma web “ontibici.com» fins aquest dilluns 12 d’abril.

Dels les 4 estacions fixes-punts de càrrega des d’on es pot accedir a les 57 bicicletes (hi ha també 10 estacions virtuals), la més utilitzada fins ara és l’adjacent al Campus Universitari, amb un 44% dels serveis; seguit de l’Avinguda d’Albaida, amb un 22%; l’Avinguda d’Almansa amb un 19% i un 15% al pàrquing de Sant Francesc (Paduana). Als últims dies està registrant un major augment d’ús l’estació física de l’Avinguda d’Albaida.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, ha manifestat que “l’acollida inicial està sent molt bona i mostra que donant a les persones les alternatives adequades, és possible la transició a un model de mobilitat urbana més ecològic, econòmic i saludable com aquest”, assenyalava. “En ser un servei tan nou estem tenint algunes incidències que tractem d’atendre i resoldre el més ràpidament, al temps que mantenim unes condicions especialment favorables a les persones que estan donant-se d’alta, com és la gratuïtat total del servei durant un mes”, afegia.

El servei, que funciona diàriament de 6 del matí a 12 de la nit, estableix una càrrega mínima obligatòria de 15 euros amb una durada màxima de 12 mesos, o bé una càrrega mínima de 5 euros amb una durada màxima de 30 dies. Els usuaris generals accedeixen gratuïtament als primers 30 minuts de cada ús, mentre que els puntuals pagaran 50 cèntims per eixa primera mitja hora. A partir d’ahí, en tots els casos el cost serà de 50 cèntims per cada tram de 30 minuts o fracció.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Castellón inyecta 59.000 euros para impulsar las tradicionales ‘festes de carrer’

El Patronato Municipal de Fiestas de Castellón ha aprobado la concesión de 59.000 euros en…

Gandia injecta 400.000 euros al comerç local amb la quinta edició dels Xecs Consum

L'Ajuntament de Gandia destinarà 400.000 euros a la quinta edició dels Xecs Consum, una iniciativa…

Torrent intensifica el achique de agua en el túnel de Parc Central para reabrirlo al tráfico tras las inundaciones

El paso inferior de Parc Central en Torrent permanece cerrado al tráfico tras las intensas…

Otras noticias

albaida
La Vall d'Albaida

Albaida substituirà la conducció d’aigua de fibrocement després de 40 anys de reparacions contínues

Por Adrián Lupiáñez
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
Antiguas pepitas de uva.
L'Alt VinalopóLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

El ADN antiguo revela el origen del vino en la península ibérica: las primeras vides llegaron del Mediterráneo oriental hace 3.000 años con los fenicios

Por Toni Cuquerella
El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
Parc inundable de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El parc inundable d’Ontinyent, referent a Europa en la lluita contra les inundacions de la mà de la UPV

Por Toni Cuquerella
Pepe Viyuela.
La Vall d'Albaida

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?