ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva inverteix més de 5’3 milions d’euros en la recuperació econòmica i la millora de les infraestructures i els serveis

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 3, 2021
438 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcalde d’Oliva, David González; i la vicealcaldessa, Ana Morell; han anunciat en roda de premsa que «la Regidoria d’Hisenda ha pogut mobilitzar el superàvit municipal i donar resposta a les necessitats de la població i del teixit empresarial».

Segons indiquen fonts municipals, «una de les majors mobilitzacions d’inversions per a Oliva en els darrers anys». Això és el que han acordat els socis de govern a la ciutat d’Oliva. En el plenari ordinari del mes d’abril, es van aprovar gràcies als vots dels partits de govern, Compromís i PSPV-PSOE, una sèrie de modificacions de crèdit, amb l’abstenció dels grups de l’oposició.

«Més de 5’3 milions d’euros per a recuperar i reactivar l’economia de la ciutat. La majoria de les inversions, més de 3 milions d’euros, aniran destinades a millorar diverses infraestructures del municipi, com ara l’enllumenat públic, els polígons industrials o els parcs i jardins. A la recuperació econòmica de les empreses locals es destinaran quasi 500.000 euros», assenyalen des de l’executiu local.

Recalquen que aquestes modificacions de crèdit procedeixen del romanent de tresoreria municipal i es destinaran principalment a la millora de les infraestructures municipals, a la recuperació econòmica i la millora de serveis municipals.

Entre les infraestructures municipals objecte de les inversions es troba el CS de Sant Vicent, que s’ampliarà per donar un millor servei, el parc de l’av. de València, que es remodelarà íntegrament, i el poliesportiu municipal, que escometrà millores per valor de 130.000 euros. L’enllumenat públic rebrà també una inversió de més de 200.000 euros, que permetrà seguir millorant la seua eficiència energètica seguint les pautes marcades per l’auditoria energètica. També es destinaran 465.000 euros a la 2a fase de l’habilitació de l’antic Hort de Palau per a dependències municipals, segons han anunciat.

Per a seguir contribuint a la recuperació de l’economia local, s’han previst 100.000 euros per a la segona campanya de xecs al consum, vista la bona acollida de la primera i amb l’esperança que aquesta quantitat se sume a la que aportarà en breus la Generalitat Valenciana. També es destinaran 200.000 euros a un pla d’ocupació local amb l’objectiu de pal·liar els efectes provocats per la covid-19 en la ciutadania. Aquestes quantitats es complementaran amb 120.000 euros destinats a bonificar taxes municipals a les empreses locals, han anunciat.

«La millora dels serveis municipals també és una prioritat per al govern municipal. Per això s’han reservat els 350.000 euros necessaris per a licitar enguany el nou contracte de recollida de residus i neteja viària. La quantitat correspon a la despesa prevista per a cobrir el nou servei els darrers tres mesos de l’any, quan previsiblement podrà estar adjudicat», apunten les mateixes fonts.

La resta d’inversions,han incidit, es destinaran a cobrir necessitats manifestades pels diferents departaments per a un millor funcionament de l’administració pública.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

El Gobierno invertirá 150 millones en el barranco de La Saleta y anuncia nuevas ayudas para 62 municipios de la DANA

El Gobierno de España ha dado luz verde a una de las intervenciones estructurales más…

Banyar-se al riu Xúquer després dels últims ofegaments: la postura de Xúquer Viu davant el debat de les prohibicions

Els tràgics ofegaments que han tingut lloc en els darrers dies al riu Xúquer han…

¿Hasta cuándo durará el calor extremo? La previsión para los próximos días en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana se adentra en una semana crítica marcada por una masa de aire…

Otras noticias

Centre Majors Ontinyent
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent rep 45.000 euros per reformar la coberta del Centre de Majors de Sant Rafel

Por Pau Gómez
Juego acuático.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta inaugura tres piscinas temporales gratuitas para el verano

Por Pau Gómez
Diputació de Valencia ofrece ayudas a municipios rurales.
ComarcalEl Rincón de AdemuzEl Valle de Cofrentes - AyoraLa Hoya de Buñol - Chiva

La Diputació de València destina 450.000 euros para reactivar municipios rurales

Por Pau Gómez
Protesta contra l'eliminació del jutjat de violència de gènere a Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere: el Govern rectifica i retorna les competències al partit judicial

Por Toni Cuquerella
Nova via entre Sueca i Fortaleny.
Comarcal

Sueca i Fortaleny ja estan unides: obrin la nova ruta ciclopeatonal que creua el Xúquer i l’A-38 amb il·luminació nocturna

Por Toni Cuquerella
Visita a l'espai habilitat.
ComarcalLa Safor

Gandia ultima les obres del barranc de Beniopa: un «túnel verd» contra les inundacions que unix el nucli urbà i el port

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?