ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Turismo

Ontinyent controlarà l’accés al Pou Clar en estiu a través d’una APP de reserva gratuïta

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 6, 2021
374 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament presenta a veïnat i associacions mediambientals l’ampliació del Pla d’Ús del paratge i el seu projecte de millora de senyalització i infrastructures

L’accés al paratge del Pou Clar d’Ontinyent serà controlat als mesos d’estiu per l’Ajuntament a través d’una APP de reserva gratuïta integrada en l’APP de la web municipal. Així es feia públic aquest dijous en la reunió que mantenien l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i la regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, amb el veïnat de les casetes de la zona per presentar el projecte de millora de senyalització i infrastructures al paratge, acompanyats de l’arquitecta Anna Sanchis.

A l’encontre, que tenia lloc en la remodelada zona d’esbarjo de Galindo l’Alcalde destacava que les millores i canvis que van a dur-se a terme “pretenen per una banda donar compliment al mandat de la ciutadania al procés Ontinyent Participa d’augmentar la protecció del paratge natural municipal, i alhora abordar les problemàtiques d’ús en estiu que s’han vist agreujades per la pandèmia. No va a ser senzill però anem a tractar de dur-ho a terme tot de la millor manera possible i sempre en comunicació molt directa amb el veïnat», assenyalava.

Sayo Gandia explicava que el sistema de control d’accés i reserves que està encara ultimant-se inclourà la limitació d’accés a 250 persones simultànies i 900 al llarg d’un mateix dia, “les mateixes que vam posar en marxa l’any passat, però que ara controlarem de millor manera amb l’APP a la que estem encara donant forma i on la voluntat es també incorporar la reserva de l’estacionament, que va a ser molt limitat».

La regidora, que recordava que el projecte ha estat sent treballat amb el veïnat de la zona i l’Associació Amics del Pou Clar, assenyalava que “la idea és anar canviant el tipus de visitant de diumenge i picnic per altre més responsable que visite el paratge per a caminar». Dins d’aquesta línia d’acció, es potenciarà que els vehicles

s’estacionen al poliesportiu, i s’accedisca des d’alli a peu o en bicicleta per un itinerari totalment senyalitzat. A més a més, s’amplia el servei d’Ontibici fins el Camí de l’Alba i els caps de setmana de juliol i agost s’estudiarà la dotació d’un servei de transport de bus urbà. Una volta al Pou Clar, només es podrà accedir per Galindo i la Senda de l’Alba, comptant-se amb la dotació de tres punts d’informació amb personal, transformables en pannells informatius quan aquest no estiga al lloc i fàcilment traslladables quan finalitze la temporada d’estiu, per evitar actes vandàlics.

L’arquitecta de l’obra, Anna Sanchis, explicava que dins de les actuacions d’ordenació del paratge aparellades a estes accions, s’ha procedit a la remodelació de la zona d’esbarjo de Galindo(on s’han fet tasques de neteja, plantació d’arbrat i dotació de nou mobiliari); s’han posat taules al Pou dels Cavalls atenent també a una petició de la ciutadania; i va a procedir-se a un canvi de la senyalètica al paratge. El projecte de les actuacions a dur a terme pel que fa la nova senyalització i infrastructures està pressupostat en 47.950 euros i té un termini d’execució de 2 mesos.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Xàtiva es prepara per a recordar un any més la commemoració de la crema de…

Golpe al narcotráfico en el ferry a Ibiza: Dos detenidos en el puerto de Dénia con más de dos kilos de cocaína en la maleta

La Guardia Civil ha asestado un nuevo golpe al tráfico de sustancias estupefacientes en las…

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Centenares de personas participaron este jueves en Tavernes de la Valldigna en una concentración para…

Otras noticias

Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
Alpuente
La SerraníaTurismo

Alpuente ya luce el distintivo de uno de los Pueblos Más Bonitos de España

Por Javier Ruiz
MERCADER TOTE 2048x1365 1
Requena - UtielTurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Tardeos, catas y maridajes: así será URbanitas del Vino 2026 en Valencia

Por Javier Ruiz
1653 estand comunidad valenciana en fitur 2023 foto tourinews
Turismo

Treinta y cuatro medios de AMDComVal acuden a Fitur para cubrir la oferta turística de la Comunitat

Por admin
Keik
TurismoValencia ciudadVino y Gastronomía

Las mejores propuestas de queso en Valencia para celebrar el Día Mundial del Queso

Por Pau Gómez
image001
EconomíaTurismoValencia ciudad

Valencia, destino empresarial en 2026

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?