ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Vall d'Albaida
La Vall d'Albaida

L’Aquatló d’Ontinyent i una jornada de portes obertes obrin la nova temporada de bany a la piscina municipal

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:49 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado junio 9, 2021
439 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’aforament màxim serà del 75% segons la normativa vigent determinada per la Generalitat Valenciana

Una competició d’aquatló servirà per obrir aquest dissabte 12 de juny la nova temporada de bany a la piscina municipal d’Ontinyent. La prova de la Federació de Triatló CV organitzada pel Club de Triatló Ontinyent amb la col·laboració de l’Ajuntament tindrà lloc des de les 9:00 del matí, comptant amb la participació d’uns 500 xiquets i xiquetes entre 6 i 16 anys. En acabar la prova, que serà puntuable per als Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana (aproximadament cap a les 13:00 hores) es farà la tradicional primera jornada de portes obertes amb accés gratuït fins completar l’aforament permès, que segons la normativa autonòmica vigent és del 75%.

El regidor d’Esports, Óscar Borrell, manifestava que “esperem que la Piscina tinga una gran utilitat per totes les persones, que necessitem oci i diversió després de la fatiga pandèmica». Borrell recordava que Ontinyent fou una de les poques ciutats valencianes que van obrir la seua piscina municipal l’any 2020. “Seguint totes les normes anticovid19 no es va tenir cap constància de contagi entre les usuàries i usuaris, vam fer un esforç econòmic augmentant la dotació per a neteges i personal extra, i els resultats de tots els anàlisi de l’aigua foren idonis en tot moment i sense cap rastre de COVID19 ni altres bactèries ni fongs durant tota la temporada», explicava.

Ara,a Piscina Municipal tornarà a funcionar amb els abonaments i horaris que es tenien abans de la pandèmia, i es decreta un horari especial per als i les esportistes del Club Triatló Ontinyent i Club Natació Ontinyent: L’horari d’oci per al públic en general serà de les 10:30h fins les 20:30h ininterrompudament. També tornaran els cursets de natació durant les vesprades i les escoles d’estiu esportives dels clubs d’Ontinyent pels matins. Borrell apuntava que enguany es mantindrà el reforç al personal de neteja per treballar en les mesures anticovid19 i en el manteniment del Liner (cobriment del vas), al que s’actuarà de forma més intensiva en finalitzar la temporada de bany.

Per altra banda, el regidor d’Esports recordava que també aquest dissabte el Poliesportiu Municipal acollirà la jornada de cloenda dels Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana (JECV) que organitza a la ciutat l’Ajuntament d’Ontinyent. Óscar Borrell posava de relleu que “en un any com el que hem viscut, l’esport ha estatbasic per superar els efectes de la pandemia en els xiquets i xiquetes, que han pogut dur a terme de forma satisfactòria les activitats

extraescolars que l’Ajuntament i la Generalitat han subvencionat a les AMPES”, afegia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat l’expedient i la convocatòria de la licitació en concurrència pública…

Gandia reforça la neteja urbana i destina fons al Palau Ducal i a ajudes escolars

L’Ajuntament de Gandia ha donat llum verda a un important conjunt de mesures aprovades en…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 30 de septiembre

Para este miércoles 30 de septiembre en Requena se esperan intervalos nubosos con lluvia escasa…

Otras noticias

Ontinyent ha presentat la seua programació per al 9 d'Octubre.
La Vall d'Albaida

Ontinyent celebrarà el 9 d’Octubre amb un festival de dansa contemporània al carrer i una dotzena d’activitats

Por Toni Cuquerella
Habitatges a la Vila projectats per Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres de 12 habitatges públics a La Vila i ultima el seu nou Pla Municipal d’Habitatge

Por Toni Cuquerella
Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?