ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La majoria del personal municipal d’Ontinyent podrà fer teletreball dos dies a la setmana

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 10, 2021
42 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

L’Ajuntament aplicarà des del proper dilluns una nova normativa interna per optimitzar l’aprofitament del temps i maximitzar l’eficiència del funcionariat

La majoria del personal de l’Ajuntament d’Ontinyent podrà teletreballar fins a dos dies a la setmana a partir del proper dilluns. La mesura, acordada entre la regidora de Personal, Natàlia Enguix, i el personal municipal, suposa l’aplicació a l’Ajuntament d’Ontinyent de la nova normativa de la Generalitat i el Govern d’Espanya per tal de regular la modalitat de treball a distància, implantada de manera generalitzada durant la pandémia.

Segons les dades de productivitat laboral, el teletreball lluny de ser un inconvenient, ha suposat una millora tant per al funcionariat com per a la ciutadania, ha manifestat la responsable de l’àrea de Personal. Natàlia Enguix explicava que “amb l’increment de l’ús de les noves tecnologies, el teletreball ha vingut per a quedar-se, ja que permet reduir el temps en desplaçaments, afavoreix la sostenibilitat ambiental, millora la concilació laboral i permet fer front a circumstàncies com les viscudes amb la Covid-19. Aquest nou escenari requereix d’una regulació per optimitzar l’aprofitament del temps i maximitzar l’eficiència del personal, i per això posem en marxa esta nova normativa interna, que ha estat negociada, consensuada i validada amb les seccions sindicals i els caps de servei de cada departament”, assenyalava.

Aquesta normativa, a més de permetre fins a dos dies de teletreball a la jornada setmanal (que serà sempre una opció voluntària i reversible), regula altres aspectes com els llocs de treball que no son susceptibles de ser exercits dins d’esta modalitat. Entre estos estan els llocs amb funcions de consergeria i atenció al públic en edificis i instal·lacions municipals, atenció directa a usuaris de Serveis Socials, obres i serveis municipals, Policia Local, Servei d’Informació Administartiva Municipal, entre altres, i, en general, aquelles funcions que requerisquen la presència del personal i no puguen exercir-se a distància.

Amb caràcter general la jornada diària no es podrà fraccionar, de manera que no pot desenvolupar-se part de la jornada presencial i la resta del dia a distància, excepte situacions puntuals degudament justificades. A més a més, s’establix com a obligatori durant la jornada de treball a distància emprar el sistema de fitxatge «on line» Winplus Net i tindre desviada l’extensió telefònica a un on mantindre la disponibilitat de comunicació en qualsevol moment; entre altres aspectes que regula la nova normativa.

Canvi organitzatiu per millorar l’atenció ciutadana

Enguix recordava que la regulació del teletreball es troba dins d’un procés de transformació de l’atenció ciutadana. Dins d’eixos canvis es troba la millora de l’atenció telefònica i també amb cita prèvia, en l’apartat “demana hora” de la web municipal i en el de “cita prèvia” de la seu electrònica; o també en l’ús i aprofitament de la carpeta ciutadana. L’ús de les noves tecnologies suposa també un avantatge per a les persones usuàries, que una volta descobreixen com emprar les noves eines poden estalviar molt de temps per fer els seus tràmits”, afegia. Cal recordar que l’Ajuntament d’Ontinyent ha vist triplicada en l’últim any la demanda de la plataforma digital “La meua carpeta” posada en marxa des del consistori per facilitar la gestió telemàtica de rebuts, volants d’empadronament o certificats, entre altres qüestions, i accessible també des de la web municipal.

Dins la línia de millora a l’atenció ciutadana, al llarg de 2021 s’estan duent a terme tota una sèrie d’actuacions que al seu conjunt suposaran una despesa superior als 350.000 euros, que inclouen la incorporació d’un nou programa per agilitzar la gestió interna; l’impuls a la renovació i millora de l’APP i la web municipal; un “visor pressupostari” que incrementa la transparència a la gestió dels pressupostos; o la transformació de la planta baixa de l’Ajuntament. En aquest sentit, a l’accés de l’edifici municipal ja s’ha fet un primer pas habilitant un punt d’informació ciutadana, on es faran unes obres que faran aquest punt més accessible i adaptat a la situació derivada de la pandèmia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?