ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La V Setmana Pedagògica d’Ontinyent ret homenatge a les comunitats educatives pel seu esforç front la pandèmia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 21, 2021
195 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El Secretari d’Estat d’Educació qualifica de “magnífica” la iniciativa ontinyentina i anima a seguir treballant en la mateixa direcció

Les intervencions de l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez; el Secretari d’Estat d’Educació, Alejandro Tiana; i el director del Campus d’Ontinyent, José Canto; servien aquest dilluns per inaugurar la V Setmana Pedagògica de la ciutat, que enguany ret homenatge a les comunitat educatives pel seu esforç front a la pandèmia.

La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament, la Fundació Campus Ontinyent i la Universitat de València (UV), i aparellada als últims anys a la celebració de la Universitat de Primavera, inclou en esta edició una mostra de projectes educatius innovadors en temps de Covid que l’Alcalde destacava que “mostra la capacitat d’Ontinyent de fer confluir les seues capacitats com a ciutat innovadora i ciutat educativa, per fer front a una situació totalment inesperada amb resultats satisfactoris”.

A l’acte inaugural, que tenia lloc a l’Aula Magna del Campus, el Secretari d’Estat d’Educació intervenia de manera telemàtica per qualificar de “magnífica” la iniciativa d’Ontinyent, recordant l’origen de la mateixa i la seua inspiració en el model de la Setmana Pedagògica que es duia a terme durant la II República, animant a les entitats organitzadores i als centres “a seguir treballant en la mateixa direcció”, en un moment al qual el sistema educatiu espanyol “està immers en un procés de canvis que requereix d’una simbiosi d’intencions i la consideració de l’educació com a peça central del desenvolupament del país”

El Director del Campus d’Ontinyent, José Cantó, també recalcava “l’esforç de tots els col·lectius educatius i la Universitat per poder atendre a l’alumnat en una època com la viscuda. La UV està pensada i organitzada per a ser presencial, i en molt poc de temps vam haver de

reconvertir-se a la docència virtual i després a una docència híbrida. I tot açò ha estat possible gràcies no sols a un esforç econòmic i de recursos, sinó també a l’esforç humà del professorat i de tota la institució”, assenyalava.

Els projectes participants, recollits en un llibre

Entre dilluns i dimecres s’exposaran un total de 15 projectes educatius, durant un temps de 20 minuts per a cada escola, en tres jornades retransmeses per streaming a través de les xarxes socials municipals des de les 18:00 hores. Estos projectes quedaran recollits en un llibre que pròximament es publicarà al voltant dels projectes educatius durant la pandèmia a Ontinyent. El regidor d’Educació, Óscar Borrell, posava de relleu i agraïa “l’esforç de les comunitats educatives per avançar en renovacions pedagògiques per fer front a la pandèmia, amb propostes que en molts casos han vingut per a quedar-se, i que són fruit d’un intens treball cooperatiu que l’Ajuntament sempre estarà dispost a seguir posant en valor, com farem en aquest llibre”, manifestava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Ayudas de hasta 2,8 millones para Paiporta: así podrás proteger tu casa frente a futuras inundaciones

El Ayuntamiento de Paiporta ha presentado los detalles del Programa de adaptación al riesgo de…

Nuevo protocolo climático en la Diputació de València: así se regulará el teletrabajo y la asistencia según la alerta

La Diputació de València ha aprobado en su pleno ordinario de enero un protocolo interno…

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

La Guàrdia Civil ha arrestat un home de 48 anys a l'Alqueria de la Comtessa…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?