ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ajuntament i Universitat de València fixen el calendari per implantar el nou Màster de Psicologia al Campus d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 21, 2021
248 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Vicerectora d’Estudis de Grau, Isabel Vàzquez, es reuneix amb l’alcalde Jorge Rodríguez per avançar en les gestions prèvies a la dotació d’esta nova oferta formativa

Representants de la Fundació Universitària Campus Ontinyent i la Universitat de València es reunien aquest dimarts a la capital de la Vall d’Albaida per tal d’avançar en les gestions prèvies a la implantació a la ciutat del nou Màster de Psicologia General Sanitària, que es preveu posar en marxa al curs 2022/23 amb una oferta de 40 places.

En Concret, era la vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística, Isabel Vázquez, qui acudia a la reunió amb l’alcalde d’Ontinyent i president de la Fundació Universitària Campus Ontinyent, Jorge Rodríguez, un encontre al qual també participaven el Director del Campus d’Ontinyent, José Cantó; el regidor d’Educació d’Ontinyent, Óscar Borrell; el degà de la Facultat de Psicologia i Logopèdia, Antoni Ferrer; el Director del Màster Universitari en Psicologia General Sanitària, Francisco Atienza; i el cap de gabinet d’Alcaldia d’Ontinyent, Ricard Gallego.

Isabel Vàzquez explicava que el calendari previst inclou gestions per sentar al mes d’octubre les bases de la docència pràctica, “fonamental en aquest Màster”, de manera que es compte amb tota la documentació necessària a punt perquè el Consell de Govern de la UV puga aprovar-la al mes de novembre i enviar-la a l’Agencia Nacional de la Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA), entitat de la qual es necessita el vist-i-plau per a la implantació d’esta nova oferta formativa. Vàzquez confirmava que l’objectiu és “poder comptar al curs 2022-23 amb un grup de 40 places del Màster a les magnífiques instal·lacions amb les què compta Ontinyent”, assenyalava.

Jorge Rodríguez feia una valoració molt positiva de la reunió, que repren les gestions que el propi alcalde d’Ontinyent va iniciar en març de 2020 junt a la Rectora Mavi Mestre per dotar al Campus ontinyentí d’un nou titol oficial de postgrau vinculat a algun dels àmbits de coneixement dels graus universitaris que ara mateixa s’imparteixen al Campus d’Ontinyent (Magisteri Infantil, ADE, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Infermeria). En aquest sentit, el Màster en Psicologia General Sanitària és un títol de caràcter profesionalizant per als llicenciats/graduats en Psicologia, que proposa una formació avançada i especialitzada en àrees com la promoció, prevenció, avaluació, tractament i rehabilitació, d’aspectes relacionats amb la salut i el benestar de les persones.

Rodríguez posava de relleu el salt de qualitat experimentat pel Campus als últims anys, ampliant titulacions i millorant infrastructures, “un camí que sempre hem volgut rematar oferint un Màster oficial, d’aquells que habiliten per exercir una professió. En aquest sentit, el Màster de Psicologia General Sanitària ens obri la porta a acollir més alumnat i continuar ampliant l’oferta d’estudis superiors a la ciutat, en aquest cas en una branca vinculada a les Ciències de la Salut”, destacava L’Alcalde i President de la Fundació Universitària.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Lanzan una subasta de 3.700 metros de suelo en Sueca con descuento del 90%

Escrapalia ha iniciado una subasta pública en Sueca, ubicada en la comarca de La Ribera…

La Guardia Civil de Chiva destapa un bar con taller clandestino, salón de estética ilegal y productos ilícitos

Lo que aparentaba ser un bar al uso escondía en realidad varias actividades irregulares en…

Cullera lanza campaña para duplicar las compras en el comercio local

El Ayuntamiento de Cullera ha puesto en marcha una nueva edición de la iniciativa «A…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?