BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 8 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La vicepresidenta de Pikolinos participa en les Trobades Empresarials de COEVAL a Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 22, 2021
29 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Rosana Perán ha fet un repàs a la seua trajectòria professional lligada a Pikolinos on ha passat per tots els seus departaments

Rosana Perán, Vicepresidenta de Pikolinos, ha participat recentment com a convidada en les Trobades Empresarials de COEVAL que se celebren en la Finca La Clariana d’Ontinyent. A aquesta Trobada Empresarial de COEVAL van assistir també Juan Perán, President d’Honor de Pikolinos, Marián Cano, Presidenta de AVECAL (Associació Valenciana del Calçat), Joaquín Pérez, President de CEDELCO (Confederació Empresarial d’Elx i Comarca), així com l’Alcalde i Regidor de Promoció Econòmica d’Ontinyent, Jorge Rodríguez i Pablo Úbeda, respectivament.

Rosana Perán ha fet un repàs a la seua trajectòria professional lligada a Pikolinos on ha passat per tots els seus departaments, destacant en la seua exposició que Pikolinos ha sigut sempre una empresa familiar professionalitzada, una de les claus del lideratge que hui té la mateixa en el sector calçat.

Rosana Perán va exposar igualment a la trajectòria de Pikolinos que va tirar a caminar en 1984 de la mà del seu pare Juan Perán, que va emprendre des del coneixement i experiència que tenia en la indústria del calçat. La companyia, amb seu a Elx, segueix en mans de la família fundadora i és una de les majors a Espanya per xifra de negoci. En 2007, l’empresa va comprar Martinelli. El grup compta també amb Pies Cuadrados, d’adoberia.

Rosana Perán va exposar els valors de Pikolinos, ja que és una empresa amb ànima, valors que els comprometen amb clients i productes, destacant aquests per la qualitat dels seus dissenys i ésser el reflex de l’aplicació en els mateixos d’una política d’empresa de millora contínua a nivell transversal.

Pikolinos dóna ocupació a més de cinc-centes persones, equip humà que destaca per la seua implicació amb l’empresa, que facture en 2020, malgrat la pandèmia, una quantitat molt similar a 2019, en concret 128 milions d’euros.

Treballa tant en el canal presencial com l’en línia i els seus clients són nacionals i internacionals.

Després de la intervenció de Rosana Perán es va obrir un interessant col·loqui amb els assistents en el qual aquests li van plantejar qüestions relacionades amb la seua trajectòria professional i el camí que ha recorregut per Pikolinos i que li ha permés arribar al lideratge en el sector que hui té i que vol consolidar des de la millora contínua.

Cal destacar que des de CEDELCO s’ha convidat als participants en les Trobades Empresarials de COEVAL a dur a terme pròximament una visita empresarial a Elx on se situen al seu Parc Empresarial, un dels millors de la Comunitat Valenciana, importants empreses.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?