ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva acull el 16 d’octubre una nova edició del festival de poesia Poefesta

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 30, 2021
337 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Oliva es convertirà, un any més, en la capital de la poesia, convidant els grans noms del panorama poètic actual, inundant de versos els carrers, els aparadors de les botigues i les aules de les escoles.

La creadora del certamen, Àngels Gregori; i el regidor de Cultura, Música i Biblioteques, Julio Llorca; han presentat, la XVII edició del festival, que torna amb força, amb entrada lliure i gratuïta, i garantint totes les mesures sanitàries vigents. Tots dos han destacat que aquesta serà la primera edició sense Francisco Brines, però estarà més present que mai amb la presentació del seu poemari pòstum.

L’acte central tindrà lloc el dissabte 16 d’octubre, a les 20 h al Centre Polivalent. «Podem estar molt contents del cartell que tenim enguany. Són nou poetes i artistes de prestigi», ha valorat Gregori. Estaran presents poetes com ara Marc Granell, un referent de la cultura; Luis García Montero, director del Instituto Cervantes i el poeta castellà més llegit en l’actualitat. Des de Nicaragua, la poeta i novel·lista Gioconda Belli, de qui Gregori ha destacat que és una de les escriptores hispanoamericanes més llegides arreu del món. També, el prestigiós escriptor basc Bernardo Atxaga, i els poetes Teresa Colom (La Seu d’Urgell), Esteve Plantada (Granollers) i Mireia Calafell (Barcelona).

A més a més, l’actriu Rosanna Pastor recitarà poemes de Brines i l’artista flamenca Carmen Linares cantarà les lletres de grans poetes universals. Com en les darreres edicions, es gaudirà de l’acompanyament visual d’Àlex Pallí.

La Poefesta començarà en els centres educatius d’Oliva, del 6 al 15 d’octubre, amb el contacontes i poeta visual Carles Cano, que omplirà de versos les aules de tots els col·legis de la localitat amb l’espectacle poètic, Assaig d’una benvinguda.

Gregori i Llorca han destacat la primera parada poètica, que tindrà lloc el 15 d’octubre a les 18.30 h en la Fundació Francisco Brines on es presentarà l’última obra del Premio Cervantes 2020, Donde muere la muerte, amb la presència del poeta Carlos Marzal, la directora general del Llibre i Foment de la Lectura, Maria José Gálvez, l’editor Juan Cerezo i altres amics del poeta.

El festival està organitzat conjuntament per l’ajuntament d’Oliva i per la Generalitat Valenciana. Un any més, la directora general de Cultura del Govern Valencià, Carmen Amoraga, ha volgut unir-se als esforços municipals per donar un major suport al festival.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

El Pleno del Consell ha dado luz verde a la contratación de las futuras concesiones…

El Consell abre un nuevo plazo de ayudas al alquiler por la DANA: hasta 9.600 euros para familias afectadas

El Pleno del Consell ha aprobado hoy el decreto que regula la concesión directa de…

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

La política d'infraestructures judicials del Consell s'ha convertit en un trencaclosques d'incoherències per als municipis…

Otras noticias

Protesta de profesorado ante la Conselleria de Educación.
ComarcalComunitat Valenciana

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

Por Toni Cuquerella
VisitaRincondeAdemuz2
Comarcal

La Diputación impulsa en el Rincón de Ademuz inversiones de más de dos millones en gestión de agua y residuos

Por Pau Gómez
WhatsApp Image 2026 04 28 at 16.23.53
Comarcal

CEAT Mediterráneo lamenta el fallecimiento de Mario González Somoano y destaca su extraordinaria calidad humana

Por Javier Ruiz
Central nuclear de Cofrentes.
ComarcalEl Valle de Cofrentes - Ayora

La central nuclear de Cofrentes detiene su actividad durante 20 días por una parada programada

Por Pau Gómez
Teatro El Progrés de Burjassot.
ComarcalL'Horta Nord

El histórico Teatro El Progrés de Burjassot encara su recta final tras la recepción oficial de las obras

Por Toni Cuquerella
IMG01rescateenelmar
ComarcalLa Vega Baja

La Guardia Civil rescata a joven en apuros por oleaje en Torrevieja

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?