ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia ret un emotiu homenatge a l’esforç col·lectiu de la ciutat durant la pandèmia i als tres medallistes paralímpics

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 4, 2021
75 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Coincidint amb el dia de l’inici de l’Any Jubilar de Sant Francesc de Borja i de la festivitat litúrgica del patró de Gandia, Gandia ha recuperat l’Acte Cívic que se solia programar durant la Fira i Festes. Així, el Pati de Canyes del Palau Ducal ha acollit un acte per a retre homenatge a diversos col·lectius i la ciutadania per la seua solidaritat, implicació i responsabilitat durant la pandèmia.

L’Acte Cívic ha comptat amb la presència de la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant; el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi Espanya; l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; així com membres de la Corporació municipal i representants de la societat civil gandiana, i ha començat amb un minut de silenci per les víctimes de la COVID-19.

Tot seguit, s’ha portat a terme un agraïment i un reconeixement simbòlic a tot eixe esforç que han fet en un temps dur per a la ciutat col·lectius com el de la sanitat; de les forces i cossos de seguretat; dels mitjans de comunicació; dels comerciants i de les grans superfícies comercials; dels transportistes; dels homes i dones del camp i de la mar; de les entitats sense ànim de lucre, de les associacions i dels col·lectius de voluntariat; dels serveis de neteja i manteniment; del funcionariat; o del món educatiu. A una representació de tots aquests col·lectius se’ls ha lliurat una reproducció del taulell del segle XV que decora el Palau Ducal i que representa la doble corona dels Borja (Calixte III i Alexandre VI).

A continuació, l’alcalde de Gandia ha llegit una Declaració Institucional consensuada i aprovada per unanimitat per totes les forces polítiques amb representació al consistori gandià on s’ha posat de manifest que “Gandia sencera ha donat una mostra de fortalesa i convicció. Hem demostrat capacitat de resiliència, hem sabut resistir davant una amenaça inesperada. Som una ciutat que sempre ha fet front a les adversitats, i les ha superades. Som una ciutat solidària que sempre creix enfront de les fatalitats. Som una ciutat forta que s’aixeca i afronta tots els contratemps”.

En la Declaració Institucional també s’ha fet referència al lema ‘Sic luceant opera tua’ que “tant caracteritza la manera de ser de Gandia i reflectix ben bé la nostra actitud, la nostra forma de vida. Som una ciutat orgullosa i satisfeta del seu passat, que afronta amb determinació els rigors del present i encara amb il·lusió els que vindran en el futur”.

Al mateix temps, s’ha llançat un missatge de cautela, assenyalant que “és vital continuar complint les indicacions de les autoritats sanitàries. La consigna és clara: actuar amb extremada prudència i responsabilitat. I confiar en la ciència. En estos llargs mesos hem assistit a la ciència en viu. Sense oblidar reforçar el potencial de la nostra sanitat pública, una de les millors del món”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Xàtiva aprova per unanimitat el protocol de prevenció i actuació davant l’assetjament laboral

El plenari municipal ha aprovat aquest dimecres, amb els vots favorables de tots els partits…

El alcalde de Villena exige al Ministerio y a la Generalitat desbloquear el acceso directo a la estación del AVE

El alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán, ha insistido en la necesidad de que el Ministerio…

Cámara Valencia arranca el ciclo de talleres para crear asistentes de negocio con Whatsapp e inteligencia artificial

La Cámara de Comercio de Valencia, a través de TICNegocios y en colaboración con Ciudadano…

Otras noticias

AO4127copia
Comarcal

Gandia invierte más de 700.000 euros en modernizar el Centro Deportivo del Grau

Por Redacción ComarcalCV
Las familias esperan a las puertas del colegio Ausiàs March de Paiporta el inicio del curso.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Por Toni Cuquerella
Mislata ya ha organizado la seguridad para sus fiestas.
ComarcalL' Horta Sud

Mislata tendrá más de 400 operativos de seguridad durante la celebración de sus fiestas populares

Por Toni Cuquerella
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Por Toni Cuquerella
El alcalde Pablo Ruz ha presidido el comité de crisis del Ayuntamiento de Elche.
Comarcal

El Ayuntamiento de Elche sufre un ciberataque que pide un rescate millonario para desbloquear su sistema informático

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Catarroja.
Comarcal

Catarroja incrementa un 150% las ayudas habitacionales para hacer frente a la crisis de la vivienda después de la DANA

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?