ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

Ontinyent crearà 37 nous llocs de treball amb una subvenció de més de 724.000 euros

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:36 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado octubre 14, 2021
424 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament tornarà a incrementar els salaris dels beneficiaris per equiparar-los als del personal municipal

L’Ajuntament d’Ontinyent ha rebut una subvenció de 724.365,85€ que permetrà contractar un total de 37 persones desocupades gràcies al programa Avalem Joves- Empuju i al programa Ecovid 2020, dotats amb fons europeus i autonòmics i que l’Ajuntament els complementarà amb altres 316.564,43€ per equiparar les retribucions d’aquestes persones beneficiàries de treballadors municipals, garantint unes condicions de treball el més dignes possible.

El regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda, manifestava que «aquests programes són una gran oportunitat per afavorir la creació de llocs de treball a la ciutat perquè l’ocupació continua sent una de les nostres prioritats». A través del programa EMPUJU i ECOVID «podem contractar durant un any i a jornada completa tant a persones de menys de 30 anys com a majors de 30 anys, arribant així al major nombre de persones possibles», remarcava.

El procés de selecció per a aquests dos programes està fent-se a través de Labora (antic SERVEF), que serà qui proporcione el llistat de candidats/es als diferents llocs de treball. Les persones interessades han d’estar inscrites en els espais LABORA amb els codis corresponents de cada ocupació abans del dijous 21 d’octubre.

Per al programa Empuju dirigit a persones de menys de 30 anys, els codis d’ocupació per a Pedagogia, el codi és «23211052»; per a advocat/a és «25111040»; per a informador/a turística és «26301020»; per a enginyer/a industrial (rama electricitat) és 24711014″; per a historiador/a és «28221023»; per a grau/enginyeria ambiental és «24691103»; per tècnic/a medi ambient (el mínim nivell formatiu requerit és CFGS) és «31291189»; per a disseny gràfic és «24841012» (el mínim nivell formatiu requerit és CFGS); per a disseny pàgines web és «27131015»(el mínim nivell formatiu requerit és CFGS); per animador/a sociocultural és «37151038» (el mínim nivell formatiu requerit és CFGS Animació Cultural); per auxiliar administratiu/va és «43091029» (mínim nivell formatiu requerit és Batxiller).

Pel que fa al programa Ecovid dirigit a persones de més de 30 anys, els codis d’ocupació són per a oficial d’obra «71211015»; per a oficial pintor és «72311035»; per a conserge és «58331022» i per a ajudant biblioteca i/o documentació (amb un nivell formatiu mínim de batxiller o equivalent) és «37331021».

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El interior sur de Castellón y norte de València se preparan para una madrugada con hasta 40 litros de agua por hora

Las comarcas de interior de València y Castellón se enfrentan desde esta tarde a un…

Tradición, historia y solidaridad: agenda completa de actos del 9 d’Octubre en València

València ya tiene todo a punto para celebrar su día grande. La Junta de Gobierno…

Fuego, música y tradiciones: Dénia ultima un amplio programa festivo por el 9 d’Octubre

Dénia ha preparado una extensa programación para celebrar el 9 d'Octubre, Dia de les valencianes…

Otras noticias

Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha presentat les ajudes per les empreses.
Comarcal

Ontinyent activa 80.000 euros en ajudes per participar en fires i catàlegs d’empreses: com aconseguir fins a 5.000 euros per a la teua pime

Por Toni Cuquerella
Parc inundable de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El parc inundable d’Ontinyent, referent a Europa en la lluita contra les inundacions de la mà de la UPV

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?