ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El conseller Vicent Marzà i el meteoròleg Adrià Revert protagonitzen els Premis Roure de Compromís per Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 18, 2021
191 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Els premis reuneixen a un centenar de persones al parc Mestre Ferrero d’Ontinyent

El passat divendres se celebraven els XXIII Premis Roure Valencià, organitzats per Compromís per Ontinyent. La vetlada, que va comptar amb l’acte d’entrega dels guardons i el posterior sopar de germanor, va congregar més d’un centenar de persones al parc Mestre Ferrero d’Ontinyent. La cita va comptar amb la participació del Conseller d’Educació, Vicent Marzà, qui va entregar els guardons a l’IES L’Estació, el Conservatori ‘J.M. Gomis’ i el meteoròleg Adrià Revert, i va incidir en el seu parlament en la transformació que estan vivint els centres educatius públics d’Ontinyent amb els 25 milions d’euros d’inversió del Pla Edificant de la Generalitat Valenciana.

El regidor i portaveu de Compromís per Ontinyent, Nico Calabuig, assenyalava que «hui hem tornat als carrers per a celebrar una nova edició dels nostres Premis Roure Valencià, que distingeixen persones i entitats que cada dia fan més gran la nostra ciutat i comarca amb les seues aportacions, lluites i reivindicacions. Comptar amb uns guardonats de luxe i que ens haja acompanyat el Conseller Vicent Marzà ens ha permés gaudir d’una vesprada i nit molt emocionants. Hem congregat un centenar de persones que ens han donat el seu caliu i força en aquest intens inici de curs polític».

«L’acte ens ha permés comentar de primera mà qüestions fonamentals per a Ontinyent, com la importància del Pla Edificant, amb més de 25 milions d’euros en obres de reforma, millora o nova construcció als centres educatius públics de la ciutat, o l’arribada de la tan desitjada i reivindicada Escola Oficial d’Idiomes pròpia per a Ontinyent, que portarà el nom d’una referent com és Empar Granell. Podem constatar que els consellers i conselleres de Compromís al Govern Valencià escolten les justes reivindicacions de la comunitat educativa i la ciutadania d’Ontinyent i la Vall d’Albaida, i prioritzen les inversions allà on toquen», subratllava Calabuig.

Per la seua banda, la regidora i portaveu adjunta, Paloma Alberola, exposava que «volem agrair a l’IES L’Estació, el Conservatori ‘J.M. Gomis’ i el meteoròleg Adrià Revert el seu treball i entrega, mereixedors d’aquests guardons. Hem homenatjat a dos centres educatius cabdals per a la formació de milers de persones d’Ontinyent, la comarca i comarques veïnes. La gran tasca formativa i la lluita i perseverança per aconseguir unes instal·lacions millors són tot un exemple a seguir. Així mateix, hem volgut reconéixer la implicació amb la nostra comarca i l’afany comunicatiu i divulgador del meteoròleg d’À Punt, president d’AVAMET i ontinyentí, Adrià Revert. És una persona treballadora i compromesa, un gran referent jove».

Alberola concloïa apuntant que «tenim una gran satisfacció per la resposta de la gent, que ens ha acompanyat de forma multitudinària en aquest acte i el posterior sopar, deixant-nos una jornada per al record. Ontinyent és una ciutat viva i diversa, amb ganes i ambició per continuar creixent i reivindicant millores per al present i el futur. I des de Compromís per Ontinyent seguirem donant suport i espenta a tots aquests propòsits, i treballant per ser l’alternativa de govern que necessita la nostra ciutat».

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Cofrentes almacenará sus propios residuos nucleares más allá del cierre de la central en 2030

La central nuclear de Cofrentes no solo seguirá siendo un punto clave del mapa energético…

Cullera acogerá la III Bienal Mundial del Arroz del 15 al 18 de octubre

Cullera será nuevamente el escenario de la III Bienal Mundial del Arroz, que tendrá lugar…

La Diputación de Valencia adelanta a enero la campaña de limpieza de playas en la Safor

La Diputación de Valencia ha iniciado este mes de enero la campaña de limpieza de…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?