ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva adjudica les obres per a la reconstrucció del passeig després del pas de Glòria en 2020

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 12, 2022
168 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’ajuntament d’Oliva ha informat que després de dos anys de reunions de treball i negociacions amb les diferents administracions, autonòmica i central, el consistori ha aconseguit una subvenció amb la qual podrà fer efectiu la reparació del passeig marítim i el “muret” de contenció de la platja de l’Aigua Blanca que va quedar arrasat en gener de 2020.

La vicealcaldessa i regidora de Patrimoni i contractació de la ciutat, Ana Morell; i el regidor de Turisme i Platges de l’ajuntament d’Oliva, Kino Calafat; han visitat l’inici de les obres i ho han fet acompanyats per l’arquitecte municipal i els responsables de l’obra, representants de l’empresa PAVASAL, que finalment ha sigut l’adjudicatària amb un pressupost de 32.378,46 €.

Segons informen fonts municipals, les obres, que s’han iniciat tindran una durada d’un mes, i suposaran una millora molt important per a la seguretat de les residències i vivendes de la zona, ja que a més del reforç que tindrà el passeig, també comptarà amb un “muret” de contenció que afavoreix el trànsit de vianants, tant del veïnat de la platja com d’aquelles persones que gaudeixen de la tranquil·la zona del litoral oliver.

Tal i com asseguren les mateixes fonts, la vora del muret afectat a causa dels danys, per fenòmens meteorològics de la tempesta “Glòria”, presentava un estat de deterioració que no podia albergar més fenòmens costaners i per aquesta raó s’ha efectuat l’inici d’aquestes obres per tal de no agreujar més la zona residencial de la platja i evitar majors riscos a persones i béns.

Aquesta franja afectada, com es documenta en la “Memòria Valorada”, se situa en la zona de litoral – platja – en la zona delimitada LMT- Fita núm. 66, en la vora de passeig per als vianants de l’avinguda dels Muntanyars en la confluència del carrer de Nàpols, de gran trànsit per als vianants, tant per la riba de la platja com pel passeig, la qual cosa és susceptible de generar risc a transeünts que accedeixen per l’entorn, amb risc patrimonial i humà si no s’estabilitza el tram afectat.

La vicealcaldesa i regidora de Patrimoni ha volgut remarcar “la importància que té aquesta obra, i aquestes millores de recuperació, d’una zona que va quedar totalment devastada per un dels temporals més nocius per a les nostres costes.

«Amb aquesta actuació, comencem a recuperar-nos d’aquell “Glòria” que tant de mal ens va fer. Gràcies a la constància i al treball de les diferents administracions, podem anar donant, a poc a poc, solucions a la nostra ciutadania i al nostre municipi”, ha afegit Ana Morell.

Per la seua banda, el regidor de Platges, ha recordat que “aquestes subvencions, amb les quals Oliva pot anar recuperant espais públics per a la ciutadania, són una suma d’esforços de totes les administracions implicades i gràcies a l’especial sensibilització que els dirigents polítics actuals demostren davant les catàstrofes que hem sofrit en els darrers anys, i que han assolat en molts casos ciutats senceres. Hem d’afrontar aquesta oportunitat de reconstrucció del passeig de la platja de l’Aigua Blanca com un motiu de garantia de futur amb aquests governs local, autonòmic i central”, ha indicat Calafat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Torrent impulsa tres sectores de parques inundables para proteger y crear espacios verdes

Torrent será protagonista en el sistema metropolitano de parques inundables que impulsa la Generalitat Valenciana.…

Paiporta reabre el Pont Nou tras la inversión de 1,6 millones

La ministra de Ciencia, Innovación y Universidades, Diana Morant, junto a la delegada del Gobierno…

Alzira incrementa un 5% el turismo internacional en 2025

Alzira ha registrado durante 2025 un aumento del 5% en el interés de visitantes extranjeros,…

Otras noticias

Pleno extraordinario sobre las basuras en Riba-roja.
ComarcalEl Camp de Túria

Crisis de la basura en Riba-roja: el Ayuntamiento rompe con la concesionaria y activa un plan de emergencia

Por Toni Cuquerella
Playas de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa controlará el aforo de sus playas con cámaras dotadas de Inteligencia Artificial

Por Toni Cuquerella
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
80895E1
Comarcal

El 90693 reparte un tercer premio en Alicante, Torrevieja, Benidorm, Onil, Gandia, Alzira, Mislata, Alaquàs, Manises y Benisanó

Por Javier
La exposición se puede visitar en la Biblioteca de Canet.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

Por Toni Cuquerella
Imagen de parte de la acequia descubierta con la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

La DANA descubre un tramo oculto de acequia medieval del Reg Mil·lenari en Torrent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?