ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent incorpora una brigada forestal de la xarxa Natura 2000 per efectuar tasques de conservació i millora de l’entorn natural

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 18, 2022
396 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora de Sostenibilitat dona la benvinguda a l’equip que durà a terme accions de desbrossament, eliminació d’espècies invasores o adequació i recuperació d’espais

Ontinyent ha incorporat una brigada forestal de la Xarxa Natura 2000 depenent de la Direcció General de Medi Natural i d’Avaluació Ambiental de la Generalitat Valenciana, que durà a terme durant els propers mesos diferents tasques de conservació i millora de l’entorn al terme tant d’Ontinyent com dels municipis veïns.

La regidora de Sostenibilitatm Sayo Gandia, donava aquest dimarts la benvinguda a l’equip que durà a terme diferents treballs durant els propers mesos. Ho feia en un magatzem municipal adjacent al cementeri, on l’Ajuntament ha instal·lat una caseta per emprar com a base i cedit un espai tancat perquè la brigada puga estacionar vehicles. La regidora tenia paraules d’agraïment per a la Direcció General de Medi Natural de la Conselleria de Medi Ambient per esta “nova aposta per la cura i el manteniment del nostre entorn”.

Entre les actuacions que l’Ajuntament ha proposat executar a esta nova brigada es troben la realització de tasques de desbrossament al paratge de l’Ombria; eliminació d’espècies invasores a les zones del Pou Clar i Fuset; control d’espècies arbustives que puguen competir amb repoblacions com la del Barranquet de la Barberana; recuperació de l’espai de la Font de Ballester; o adequació i desbrossament de l’accés a la senda del Barranc dels Tarongers, entre d’altres. La brigada prestarà servei inicialment fins al 20 de maig a través de l’empresa Vaersa, tot i que està previst que el seu programa d’accions es perllongue posteriorment.

La Xarxa Natura 2000 és el principal instrument per a la conservació de la natura a la Unió Europea, gestionada a través dels seus països membres i dividida en zones Especials de Conservació. La seua finalitat és assegurar la supervivència a llarg termini de les espècies i els hàbitats més amenaçats d’Europa, contribuint a detindre la pèrdua de biodiversitat ocasionada per l’impacte advers de les activitats humanes i consolidar un ecosistema i una gestió en xarxa d’espais protegits d’interés comunitari.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

L'Ajuntament d'Ontinyent ha presentat la seua nova programació cultural municipal per a la tardor, una…

La caída del precio del aceite amenaza la rentabilidad del olivar valenciano antes de la recolección

La Unió Llauradora ha mostrado su profunda preocupación por la tendencia a la baja en…

Gandia impulsa su presupuesto para 2027 y ratifica su compromiso con la Vía Verde de la Safor

El Ayuntamiento de Gandia ha aprobado las líneas fundamentales de su Presupuesto Municipal para el…

Otras noticias

ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
Embalse de Bellús.
La Vall d'Albaida

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Por Toni Cuquerella
Els municipalistes busquen rebaixar la barrera electoral.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix pressiona les Corts per a rebaixar la barrera electoral al 3%: «Millorarà la diversitat democràtica»

Por Toni Cuquerella
Acte de l'Ambaixada dels Moros i Cristians d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

«Unes festes espectaculars»: Ontinyent fa balanç dels Moros i Cristians 2026 amb un ple absolut però pendent de la interpretació de ‘Chimo’

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?