ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva sol·licita a Habitatge la necessitat urgent d’augmentar el parc públic d’habitatge del municipi

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 25, 2022
330 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Balaguer, ha rebut al secretari autonòmic d’Habitatge i Funció Social, Alejandro Aguilar, en l’Ajuntament. Després d’una breu recepció, ha tingut lloc una reunió de treball a la qual s’ha sumat la regidora d’Habitatge, Ioana Sintimbrean; la regidora de Benestar Social, Yolanda Navarro; i l’equip redactor del Pla Estratègic d’Habitatge.

Segons informen fonts municipals, en ella se li ha traslladat al secretari autonòmic la necessitat urgent d’augmentar el parc públic d’habitatge d’Oliva, necessitat manifesta i recolzada per les dades arreplegades i analitzades en la Fase 1 del Pla Estratègic d’Habitatge, que l’equip redactor ha explicat, document del qual se li ha lliurat una còpia al secretari autonòmic.

“Oliva pateix actualment un dèficit d’inversió en habitatge públic per part de la Generalitat Valenciana, sobretot comparat amb altres poblacions. Les dades així ho reflecteixen. Valorem positivament la intenció de la conselleria de revertir aquesta situació i ens comprometem, des de l’ajuntament, a col·laborar en la mesura de les nostres possibilitats, que siga en el menor temps possible”, ha assegurat l’alcaldessa Yolanda Balaguer.

“A més de les inversions ja iniciades en Oliva per part de la Vicepresidència Segona, com l’adquisició d’habitatges amb el tanteig i retracte, els fons europeus són una bona oportunitat per a continuar reforçant les polítiques en matèria d’habitatge i comptem amb l’Ajuntament d’Oliva per a aprofitar aquesta oportunitat”, ha declarat el secretari autonòmic, Alejandro Aguilar.

També, expliquen des del consistori, s’ha aprofitat la reunió per a comunicar-li al secretari autonòmic que s’ha aprovat recentment el Decret de la tercera convocatòria de l’ARRU, que en breus estarà publicada en el Butlletí Oficial de la Província, i es podran presentar les sol·licituds.

Acabada la reunió, Alejandro Aguilar, Yolanda Balaguer i Ioana Sintimbrean han visitat el carrer de Sant Vicent, l’última obra de regeneració urbana executada a Oliva dins del programa ARRU.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

La vicepresidenta de la Diputació d’Ens Uneix, reprovada per «caciquisme i clientelisme» en una moció del PSPV amb suport de Compromís i l’abstenció de Vox

El Plenari de la Diputació de València ha viscut una jornada de profunda tensió política…

Polémica con el nuevo decreto de ‘bous al carrer’: los veterinarios alertan que no garantiza el bienestar animal

El nuevo decreto regulador de los bous al carrer en la Comunitat Valenciana arranca con…

Llíria estrena «Esport al Parc», actividad física gratuita en julio

El Ayuntamiento de Llíria lanza en julio el programa "Esport al parc", que ofrecerá actividades…

Otras noticias

alphacob1
Comarcal

Detenidos dos hombres por robar 2.000 kilos de cobre en pueblos de Alicante y València

Por Pau Gómez
Junta Local de Seguridad de Aldaia
Comarcal

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Por Toni Cuquerella
sosrequena
Comarcal

Alerta en Requena por la desaparición de un hombre de 45 años

Por Javier Ruiz
Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?