ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Font de la Figuera aprova enguany la subvenció de 200.000 € de l’IVACE per al polígon industrial

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 2, 2022
253 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquest projecte recupera de la proposta frustrada de l’any passat la inversió per a la millora de l’aigua potable, la regeneració paisatgística de la zona verda nord, l’àrea d’aparcament i la senyalística, i afegeix l’obra civil perquè la fibra òptica

Després de diverses reunions amb els industrials, l’equip tècnic i la comissió de comptes, l’Ajuntament de la Font de la Figuera ha aprovat la subvenció de l’IVACE per invertir 200.000 euros al polígon industrial Sant Cristòfol, que plantegen una important inversió per a la millora de l’espai consolidat i de funcionament del mateix.

Escoltades de nou les propostes dels industrials del polígon, i amb la revisió tècnica de les propostes,cal destacar la millora de les connexions de fibra òptica i d’enllumenament del polígon, amb prop de 120.000 euros. També inclouran aspectes que no van poder dur-se a terme l’any passat, quan el plenari va tombar la proposta consensuada, es va perdre la subvenció de 200.000 euros de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

De la proposta de l’any passat es reprenen l’adequació de la zona verda nord, que devia haver quedat resolta a finals dels anys 90, quan es va desenvolupar el polígon industrial. Ara contribuirà a la regeneració paisatgística, per tal de vetlar per la bona imatge del polígon i del compliment de zones verdes marcades per llei. Cal recordar també que en eixe espai es desenvolupava una activitat de parking no compatible urbanísticament i que va haver de tancar-se per complir amb la regulació. Esta zona verda de més de 8.000 m² deixarà un espai exterior per aparcaments, com havien plantejat els industrials i adequarà la zona verda perquè siga compatible amb activitats culturals, lúdiques o esportives, com ja arreplegava la proposta anterior.

Per altra banda, es torna a plantejar enguany la millora del subministrament de l’aigua potable dels carrers Canyoles i Solana, per adequar l’augment de cabal i la pressió, així com la renovació de la xarxa d’aigua potable i connexions al clavegueram, la millora de la senyalització horitzontal i vertical per l’ordenació del trànsit.

Cal recordar que durant este 2021 l’ajuntament ha aconseguit la millora de l’accés sud al polígon i el nou accés pel carrer Madronyal, gràcies a l’acord amb el Ministeri de Transports i Agenda Urbana.

L’alcalde de la Font de la Figuera, Vicent Muñoz, ha declarat al respecte que: «Aprofitar la situació estratègica del polígon és també no perdre cap oportunitat per millorar-lo. Necessitem dotar-lo de més i millors serveis, com la fibra òptica, la llum i la millora de la pressió de l’aigua potable, pendent de l’any passat, una cuidada estètica i un accés fàcil per a transportistes. Estes subvencions són l’única facilitat que tenim els ajuntaments per fer inversions tan cares i tan necessàries” ha matitzat en referència a la pèrdua de l’oportunitat de 2021 pel rebuig de l’oposició a la subvenció. Estem posant en ordre la situació en la qual es trobava el polígon industrial. Esta és una de les grans prioritats que té este ajuntament: ordenar per poder posar negre sobre blanc del que hi ha, i del que no hi ha. Amb la intenció de contribuir a dinamitzar l’activitat industrial i com a conseqüència d’ella, aconseguirem major oferta i major benestar del nostre veïnat».

Tags: Font De La Figuera

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?