ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva celebra el centenari de la declaració de la Mare de Déu del Rebollet com a Patrona del municipi

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 8, 2022
133 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Des del Consell Pastoral de Santa Maria amb la col·laboració de la Regidoria de Festes de l’ajuntament d’Oliva s’han organitzat diferents actes per commemorar el centenari de la declaració de la Mare de Déu del Rebollet com a Patrona.

Yolanda Navarro, regidora de Festes de l’ajuntament d’Oliva, ha declarat que és un honor poder celebrar aquest centenari, després de dos anys sense programació festiva, a causa de la pandèmia. També ha ressaltat l’orgull del treball realitzat pel Consell Pastoral, que sempre ha estat predisposat a adaptar-se a les circumstàncies. “La Mare de Déu del Rebollet era mereixedora d’aquesta celebració tan especial perquè és la mare de tots els veïns i veïnes” ha explicat Yolanda Navarro.

Segons indiquen fonts municipals, per arrancar amb la programació del Centenari, el pròxim 8 de març, data de la firma de la declaració de la Mare de Déu del Rebollet com a Patrona d’Oliva, se celebrarà una missa solemne a l’Església de la Mare de Déu del Rebollet. Aquesta missa, es repetirà el dia 8 de cada mes, fins al 8 de setembre.

A més d’aquestes misses, la imatge de la Mare de Déu del Rebollet visitarà diferents esglésies de la ciutat i centres religiosos. Les mateixes fonts expliquen que dissabte, 12 de març, arribarà a l’Església Sant Roc. Tot seguit, diumenge, 13 de març, ho farà a l’Església de Sant Francesc. El Convent de les Germanes Clarisses també serà lloc de pelegrinatge, el pròxim diumenge, 20 de març. I per finalitzar, la Mare de Déu del Rebollet visitarà el diumenge, 3 d’abril la Residència de la Verge dels Desemparats.

Per a totes aquestes visites la Mare de Déu eixirà de la seua Església a les 17 hores i a l’arribada es resaran les vespres, se celebrarà la santa missa, es farà roda a la Verge i es tornarà a l’església.

Així mateix, tant des del Consell Pastoral com des de la Regidoria de Festes han informat que en maig es realitzarà una exposició de fotografies, imatges, quadres, entre altres, de la Mare de Déu del Rebollet, en la Cripta de Santa Maria.

El novenari en Honor a la Mare de Déu del Rebollet el prepararan les comissions de festes de les tres parròquies.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Aldaia impulsa la digitalización segura con WhatsApp e IA en un taller práctico

Aldaia ha acogido hoy un taller intensivo sobre uso estratégico y seguro de WhatsApp con…

La Generalitat inyecta 11 millones en la nueva planta de Campofrío en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la dana

La Generalitat Valenciana ha aprobado una inyección 11 millones de euros en ayudas directas a…

Lanzan Reset Alzira para mejorar la salud mental de los jóvenes tras la DANA

El Ayuntamiento de Alzira, a través de la Regidoria de Joventut, ha presentado Reset Alzira,…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?