ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

L’IES Gregori Maians d’Oliva converteix el centre educatiu en una agència de viatges internacional

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 19, 2022
333 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’IES Gregori Maians d’Oliva ha preparat una promoció turística per algunes de les principals ciutats del món. Aquesta activitat realitzada per l’alumnat de 1 d’ESO, ha servit per convertir per un dia el centre educatiu en una agència de viatges internacional.

La jornada, que porta treballant-se per l’alumnat 5 dies, ha començat amb la rebuda per part del director del centre educatiu, Joan Escrivà; de l’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Balaguer; qui ha fet la inauguració, acompanyada per la vicealcaldessa i regidora d’Educació, Ana Morell; i pel regidor de Turisme, Kino Calafat.

L’alcaldessa, Yolanda Balaguer, s’ha dirigit a l’equip docent i l’alumnat: «inaugurar el GREGORI TOUR on els alumnes de 1r d’ESO han treballat de valent durant cinc dies, per a preparar un estand de les ciutats més representatives del món, ha sigut tot un orgull. Cada grup d’alumnes ha realitzat un espectacular treball amb vídeos interactius, menjars típics, festivitats tradicionals i d’altres accions que demostren la capacitat de l’alumnat i del centre per promoure noves tècniques i habilitats educatives. Em sent molt orgullosa del potencial que tenen els xiquets i xiquetes d’Oliva, que són el present i el futur de la nostra ciutat», ha declarat Yolanda Balaguer, alcaldessa d’Oliva.

Una vegada finalitzats els parlaments d’inauguració, representants de l’equip docent han acompanyat a les autoritats municipals a tots i cadascun dels stands de les diferents ciutats per conèixer de primera mà l’oferta de cada grup d’alumnes, convertits en Agències de Viatges.

Segons la vicealcaldessa, Ana Morell, “amb aquest tipus de treballs i iniciatives es fomenta la cultura, els coneixements d’altres països, la curiositat per descobrir altres llocs meravellosos del nostre planeta i d’una manera o una altra, la socialització i l’empatia amb ciutats i la seva gent, que formen part del nostre bagatge, bé perquè les hem visitat o bé perquè volem fer-ho després de saber un poc més d’elles. I sobre tot es fomenta el treball en equip i l’educació en valors, que és fonamental per crear ciutadans i ciutadanes lliures”, ha manifestat Morell.

Aquest projecte educatiu es recolza en la línia de treball que ha iniciat l’IES Gregori Maians per tal de fer de l’ensenyament i l’aprenentatge, un desenvolupament d’habilitats i competències que queda demostrat amb el projecte global “Gregori Tour”.

Segons l’equip directiu i docent que encapçala Joan Escrivà, “hem de preparar al nostre alumnat per als diferents reptes als que enfrontar-se en la vida. Amb el Gregori Tour l’alumnat ha de respondre a un repte que se li planteja en 5 dies a horari complet i s’ha treballat de forma cooperativa i en grup”.

Segons indiquen fonts municipals, l’objectiu d’aquest projecte és fomentar l’autonomia i l’acció de l’alumnat en el seu propi procés d’aprenentatge. Aquest projecte no està centrat en continguts específics d’un àmbit o matèria, sinó que està dissenyat i implementat per l’equip de professorat per a respondre els estàndards d’aprenentatge de manera interdisciplinària, tenint present una avaluació formativa i les competències del segle XXI.

Durant 5 dies els equips formats per professionals especialitzats en la documentació, el disseny gràfic, la producció audiovisual i la creació tècnica han planificat, gestionat i desenvolupat una fira de Turisme anomenada “Gregori Tour”. Per a la seua realització s’han implementat dinàmiques, tasques, responsabilitats, exposicions orals recolzades amb multimèdia i productes finals que afavoreixen el pensament crític, la comunicació efectiva, l’ús de la tecnologia i el treball en equip. L’avaluació serà una eina fonamental al llarg de tot el projecte.

A la fi de la visita de les autoritats s’ha fet una valoració per part dels regidors i de l’alcaldessa i s’ha atorgat un certificat de participació a tots i totes les participants per la gran tasca realitzada i l’esforç dut a terme en aquests 5 dies de treball intens.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

1.800 vecinos de Sueras, Alfondeguilla y Chóvar regresan a sus casas tras levantarse la evacuación por el incendio de la Vall d’Uixó

Un total de 1.800 vecinos de Sueras, Alfondeguilla y Chóvar han podido regresar a sus…

Alaquàs destina más de 80.000 euros a la colocación de mobiliario urbano de plástico reciclado

El Ayuntamiento de Alaquàs ha iniciado los trabajos para ampliar y renovar de forma progresiva…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 31 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 31 de julio indica una jornada despejada…

Otras noticias

WhatsApp Image 2026 07 30 at 08.22.00
Comarcal

La Gran Entrada Mora i Cristiana ompli Torrent amb més de 3.000 participants

Por Javier Ruiz
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
Comarcal

Xàtiva amenaça amb anar als tribunals si la Generalitat no frena la compra del solar per al Palau de Justícia fora de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Benetússer
ComarcalL' Horta Sud

Benetússer aprueba el proyecto para mejorar el drenaje y evitar inundaciones en el Barri de l’Estació

Por Pau Gómez
Taula de negociació entre la SAG i l'Ajuntament de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Fi a la vaga del fem a Sagunt: l’Ajuntament i el comitè segellen un acord amb pujades salarials

Por Toni Cuquerella
Off Romà Anudar
ComarcalCulturarteEl Camp de Morvedre

Off Romà: 11 espectáculos gratuitos de teatro, circo y danza en la calle en Sagunt a Escena

Por Adrián Lupiáñez
Paiporta Polideportivo
Comarcal

Paiporta combatirá las olas de calor con un refugio climático en el polideportivo

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?