ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obrirà el seu primer ‘Festival de Primavera’ amb una jornada de música i arts al carrer amb més de 350 artistes

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 20, 2022
37 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

L’Ajuntament i AD LIBITUM organitzen ‘MusicArt’, que tindrà lloc a diversos escenaris urbans comptant amb la col·laboració d’entitats i associacions culturals locals i de la Comunitat Valenciana

Ontinyent estrenarà el seu primer ‘Festival de Primavera’ el proper 30 d’abril amb ‘MusicArt’ una jornada de música i arts al carrer que comptarà amb la participació de més de 350 artistes. El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda; el de Cultura, Àlex Borrell; i el director D’AD LIBITUM, Lluis Muñoz, presentaven aquest dimecres en roda de premsa a la Casa de Cultura aquest ‘MusicArt’ que organitzen l’Ajuntament i AD LIBITUM (dins del seu 25 aniversari) i que comptarà amb la participació de nombroses entitats i associacions locals i d’altres municipis valencians.

Pablo Úbeda explicava que el Festival de Primavera, “és un nou instrument d’impuls a la dinamització i promoció de la ciutat i els seus sectors productius, que a més va a servir per reivindicar la cultura com a element que també ajuda a fer la ciutat més pròspera”. El regidor avançava que aquest festival inclourà també altres activitats a les setmanes posteriors de les que es donaran detalls pròximament, i que inclouran la participació dels sectors comercial i hosteler. El tret d’eixida serà el 30 d’abril ‘Music Art’, un festival de música i arts al carrer que Àlex Borrell explicava que es farà confluïr amb la celebració dels 25 anys d’AD LIBITUM. Tots dos regidors posaven de relleu el moment “especial” que suposarà el festival després dels dos anys de pandèmia, així com la participació d’entitats, associacions i empreses “que són part fonamental d’una ciutat que vol mostrar el seu dinamisme i exercir com a capital de comarca que és” apuntava Úbeda.

Des d’AD LIBITUM, Lluís Muñoz tenia paraules d’agraïment per a l’Ajuntament, així com per a les institucions i colaboradors que han donat suport a l’activitat de l’escola de música en estos 25 anys, “als quals dediquem aquest festival, que repren el plantejament d’una primera edició que va tenir lloc fa 15 anys al Carrer Major, i que ara s’amplia i esten a altres espais de la ciutat”. Muñoz explicava que ‘MusicArt’ constarà de dues parts, un festival itinerant adreçat a públic familiar i una segona part més que tindrà una part dedicada a altres disciplines artístiques, i que tindrà lloc al barri de La Vila.

La primera part, ‘MusicArt Kids’, començarà a les 17 :00 hores a la Plaça de la Concepció, amb un espectacle a càrrec de Dani Miquel, al que el Director d’AD LIBITUM es referia com “tot un referent en la recuperació de les nostres cançons i el relleu natural de Paco Muñoz”. A les 18:00 hores començarà una desfilada del propi Dani Miquel amb el grup de percussió i dolçaines La Colla fins arribar a l’Ajuntament, on tindrà lloc un encontre de violí Suzuki de la Comunitat Valenciana amb participació d’alumnes de tota la Comunitat Valenciana. Finalment, a les 19:00 hores a la Plaça de l’Ajuntament actuarà la música, pedagoga i autora de cançons infantils Dàmaris Gelabert.

La segona part tindrà lloc des de les 20 :00 a les 22 :30 al barri de La Vila, la part central de “MusicArt” que comptarà amb l’actuació d’artistes com Violonceli Brothers (finalistes del concurs Got Talent Espanya); Gatos Revoltosos Gyspie Quartet; Marina Dàmer, coneguda per la seua participació a musicals de Disney; el tecno-house de Magma System; el blues-pop-rock de Combo AD LIBITUM i el pop d’AD LIBITUM modern Choir. En la part d’arts plàstiques es comptarà amb Font d’Art, l’acadèmia de dibuis de Cristina Garcia; l’Acadèmia d’Art de Maria Castro; Adaón; i diversos artistes independents. També haurà espectacles de Dansa amb els ballets de Masters i Òpera ; Teatre amb Pantomima Teatre i Teatre per a tot’; sent tota la jornada inmortalitzada per l’associació fotogràfica AFO. Per acabar, hi haurà un fi de festa amb el grup Lemons a la Plaça de l’Esglèsia a les 22:30, amb un servei de menjar i beguda a càrrec de restauradors locals.

Pablo Úbeda, Àlex Borrell i Lluis Muñoz agraïen la participació de totes les persones i entitats que participaran d’una jornada “que mostrarà tot el potencial cultural amb que compta Ontinyent”.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?