BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
jueves, 15 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’obertura de la IV Universitat de Primavera i VI Setmana Pedagògica d’Ontinyent inclourà una conferència sobre els 40 anys del nom de la ciutat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 21, 2022
26 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La jornada inaugural també inclourà la presentació de l’edició impresa del llibre ‘Projectes d’Innovació Educativa a Ontinyent en temps de la Covid-19’

Una conferència sobre els 40 anys de la normalització oficial del nom d’Ontinyent i la importància de les llenguesen l’ambit educatiu serà un dels plats forts de la jornada inaugural de la IV Universitat de Primavera i VI Setmana Pedagògica de la ciutat, que s’obrirà el proper dimarts organitzada per l’Ajuntament amb la col·laboració de la Universitat de València, Caixa Ontinyent i la Fundació Universitària Campus Ontinyent.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, posava en valor i destacava “la represa d’una programació totalment presencial i sense limitacions després de dos anys de pandèmia”, amb activitats que es desenvoluparan del 26 al 29 d’abril “i que convertiran novament a Ontinyent en epicentre educatiu a les comarques centrals”.

La jornada inaugural, que es desenvoluparà a l’Aula Magna del Campus d’Ontinyent, s’obrirà dimarts 26 d’abril a les 19:00 hores amb les intervencions de l’Alcalde de la ciutat, Jorge Rodriguez; la Vicerectora de Cultura de la Uv, Ester Alba; i el President de Caixa Ontinyent, José Pla. Acte seguit, el Cronista Oficial de la ciutat, Alfred Bernabéu, presentarà l’edició impresa del llibre ‘Projectes d’innovació educativa a Ontinyent en temps de la COVID-19’, que replega els projectes d’aquest àmbit que es van dur a terme durant els temps de confinament de la pandèmia i de suspensió de la docència presencial.

El volum, la presentació del qual també s’inclou a la programació de la ‘Setmana del Llibre’ recull els projectes dels diferents centres educatius per fer front a la situació, això com els impulsats per l’Ajuntament, com ara el Pla Pedagògic d’Assistència als xiquets i xiquetes per pal·liar la bretxa digital, o el projecte ‘MantaEscola’ que al seu torn va servir per impulsar el sector tèxtil local. El primer dia d’activitats es tancarà a les 19:45 també al Campus amb la conferència ‘La importància de les llengües. 40 anys del nom d’Ontinyent’, a càrrec de l’Acadèmica de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua Tudi Torró, recentment guardonada amb un dels premis ‘9 d’Octubre’ de l’Ajuntament d’Ontinyent. Torró, que serà presentada per Enri Mollà, Directora del CEIP Lluis Vives, tractarà la importància de les llengues en l’àmbit educatiu, tot relacionant-ho amb el 40 aniversari de la normalització com a únic nom oficial de la ciutat en Valencià i de la posada en marxa de la Llei d’Ús de l’Ensenyament en Valencià.

Dimecres 27 d’abril, i dins l’habitual mostra de projectes innovadors que inclou la programació, es presentarà el Projecte del Nou IES L’Estació que es construirà amb el pla ‘Edificant’ que gestiona i executa l’Ajuntament amb fons autonòmics. La presentació (19:00 hores al Campus) estarà a càrrec de l’arquitecte Ramón Esteve i el director del centre Fran Albero, “i servirà per presentar a la ciutadania com és aquest projecte, elaborat tenint en compte les indicacions de la comunitat educativa per a la inclusió d’innovacions pedagògiques per al Segle XXI”.

Dijous 28 d’abril a les 18:30 l’Alcalde Jorge Rodríguez i el regidor d’Educació lliuraran un reconeixement a les mestres jubilades, un acte que donarà pas a la conferència de l’Escola de Families ‘Dret a l’educació. Escollir l’educació’, a càrrec de Laura Nuño, Professora de Dret Constitucional de la Universitat Rei Juan Carlos, qui serà presentada per la professora de la UV Sandra Obiol. En finalitzar es servirà un vi d’honor.

Finalment, la programació es tancarà amb una nova edició de la Fira de l’Estudiantat, que es desenvoluparà divendres 29 d’abril de 9 a 14 hores a la Plaça de la Concepció, i que enguany comptarà amb la participació de nombrosos centres tant de la comarca de la Vall d’Albaida com de la Costera i la Canal de Navarrés. Oscar Borrell destacava que “serà una fira molt completa i de molt d’interès per a fomentar la Formació Professional”, apuntat com a novetat la inclusió d’un estand de l’Escola Oficial d’Idiomes ‘Empar Granell’ com a extensió pròpia d’Ontinyent, que donarà informació de la matricula per al proper curs.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

La Casa de Cultura de Xàtiva ha acollit aquest dimecres la jornada institucional 'Xàtiva Alta…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?