ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva acull el musical de l’IES Gabriel Císcar «Broadway Royal Night» els dies 1, 2 i 3 de juny

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 10, 2022
60 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La sala de comissions de l’ajuntament d’Oliva ha acollit la presentació del Musical Broadway Royal Night que organitza l’IES Gabriel Císcar i que es representarà els pròxims dies 1, 2 i 3 de juny al Centre Polivalent.

En aquesta roda de premsa de presentació del musical han participat el coordinador de l’espectacle Voro Olmos, com a arranjador i director musical, Paco Escrivà; i com a coordinadores de coreografia, Nuria Aguilar i Julia Barrios. També han participat en la presentació la vicealcaldessa i regidora d’Educació, Ana Morell; i el regidor de Cultura, Música i Biblioteques, Julio LLorca.

Les funcions de l’obra tindran una sessió doble els dies 1 (primera sessió a les 9.30 h, i segona sessió a les 11.30 h), dijous 2 (primera sessió a les 9.30 h, i segona sessió a les 11.30 h) i divendres 3 de juny (primera sessió a les 11.00 h, i segona sessió a les 20.00 h, oberta al públic).

Segons indiquen fonts municipals, aquesta és la 3a edició d’aquest musical en la qual han participat vora 100 alumnes del centre: 80 alumnes en l’apartat de l’escenografia, tant com a actors i actrius, i més de 20 alumnes com a personals de muntatge, acompanyament i personal de sala. L’alumnat que s’ha implicat en aquest projecte va des de 1r d’ESO fins a batxillerat i cicle administratiu, i han treballat l’expressivitat, les arts escèniques, la llengua anglesa i tal com ha comentat la regidora d’Educació, Ana Morell, «s’ha treballat en equip i amb molta perseverança, ja que són mesos i mesos d’assajos, de treball fora de l’horari lectiu i laboral».

Nuria Aguilar, per la seua banda, ha manifestat que “un musical d’aquest nivell de participació porta molta implicació de l’alumnat i de l’equip docent. Perquè els assajos es fan fora de l’horari escolar i el que comporta una convicció ferma i la implicació d’una comunitat educativa”.

La vicealcaldessa i regidora d’Educació ha manifestat que «estem convençuts que tornarà a brillar aquest musical, perquè tot allò que naix amb tanta dedicació i il·lusió sempre serà un èxit. Només em queda agrair i felicitar a tot l’alumnat i a l’equip docent que els acompanya, i al centre educatiu, perquè fomentar l’educació, en totes les seues vessants, és formar i preparar persones lliures i és construir ciutat i societat. És una prioritat del nostre ajuntament extraure de l’alumnat el seu màxim potencial, per això la col·laboració amb els centres educatius és completa».

Per altre costat, el regidor de cultura ha destacat que aquest és «un espectacle que reuneix molt de talent amb cant, ball, interpretació i anglés. Un esforç que any rere any se supera i que ja esperem ansiosos. Un complement motivacional per als estudiants que fa que s’acosten a les arts escèniques i la música desenvolupant noves competències que de segur els fa créixer a escala personal, cultural i educatiu.» Ha afegit Julio Llorca.

Tant els organitzadors com els representants polítics han convidat a la ciutadania a assistir i gaudir del treball de l’alumnat de l’IES Gabriel Císcar. El preu de les entrades és de 7 euros per a l’alumnat dels centres educatius que assistisquen, i de 12 euros per a la ciutadania en general.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Hidraqua recibe el Platinum Customer Experience Award por su proyecto de atención al cliente basado en IA

El proyecto de atención al cliente, que incorpora tecnología avanzada de Inteligencia Artificial (IA), actualmente…

Investigado un hombre por incendio forestal en Ibi que afectó al Parque Natural de la Font Roja

La Guardia Civil ha abierto una investigación a un hombre de 43 años por su…

El PSOE de Buñol critica que el Ayuntamiento no convoque las becas del conservatorio

Aurelio Palmer, portavoz del PSOE en Buñol, ha denunciado la decisión del Ayuntamiento de no…

Otras noticias

2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?