ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Paqui Cardona guanya el Concurs Amateur de Coques ‘Ciutat d’Oliva’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 23, 2022
154 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El concurs amateur de coques “Ciutat d’Oliva” ja té guanyadora. Entre totes les propostes presentades, el jurat ha triat la coca elaborada per Francisca Cardona com la millor recepta d’aquest certamen, organitzat per Oliva Turisme, l’Associació de Amics de les Coques (AGACO) i Gastroliva.

La coca guanyadora és una recepta clàssica de pebrera i tomaca amb la massa tradicional de les coques feta amb aigua, farina, llevat i oli. La segona classificada ha sigut Rosa Mª Savall Morato amb una coca de llonganissa blanca i roja, ou dur, pésols i ceba.

El jurat, compost per Nela García Navarro, de Cocinemos juntos en mi cocina; María Sempere Torres; Vicenta Morera Parra; Amalia Navarro, presidenta de Amas de Casa Tyrius Oliva; i Mapi Barreres, presidenta de GASTROLIVA, ha valorat “el sabor i la tradició, entre altres coses, a l’hora d’atorgar el primer premi”.

Kino Calafat, regidor de Turisme i Platges de l’ajuntament d’Oliva, s’ha mostrat molt satisfet per poder celebrar aquesta primera edició amateur del Concurs de Coques, ja que “ens ajuda a donar visibilitat a aquest producte tan nostre i ajuda a compartir amb tots l’esforç de cada llar olivense per mantindre la nostra gastronomia més tradicional”.

La guanyadora podrà gaudir d’una nit d’allotjament i desdejuni a l’Hotel Oliva Nova Resort per a dues persones, amb SPA inclòs, mentre que la segona classificada ha obtingut un sopar per a dos en un restaurant d’Oliva i un circuit spa a Oliva Nova. A més, tots els participants han rebut un regal.

El certamen ha comptat també amb el concurs de “coques creatives” escolars en el qual han participat els alumnes de cinqué de primària de tots els centres de la ciutat amb diferents manualitats de pasta de sal. Aquesta activitat, organitzada en col·laboració amb la delegació d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, ha permés als més xicotets participar del concurs i sentir-se protagonistes del futur gastronòmic de la ciutat.

En aquesta ocasió, el jurat format per Ana Mª Morell, vicealcaldessa d’Oliva i regidora d’Educació; Pepe Cotaina, president de AGACO; Paco Llorca, mestre de dibuix i Antonio Serrano de “Menjar a València” han atorgat el primer premi a la coca realitzada pels alumnes del CEIP Santa Anna.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

La Generalitat inyecta 11 millones en la nueva planta de Campofrío en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la dana

La Generalitat Valenciana ha aprobado una inyección 11 millones de euros en ayudas directas a…

Lanzan Reset Alzira para mejorar la salud mental de los jóvenes tras la DANA

El Ayuntamiento de Alzira, a través de la Regidoria de Joventut, ha presentado Reset Alzira,…

Torrent celebra la Feria de Empleo Talento Joven con 220 entrevistas y 111 ofertas

El municipio de Torrent fue el escenario de una nueva edición de la Feria de…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?