ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent contractarà 17 persones durant 12 mesos amb els programes ‘Explus’ i ‘Avalem Joves-Empuju’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 15, 2022
40 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Les persones interessades hauran d’estar inscrites com a demandants d’ocupació en els espais LABORA amb els codis d’ocupació corresponents

L’Ajuntament d’Ontinyent contractarà 17 persones durant 12 mesos a jornada completa dins els programes ‘Explus 2022’ i ‘Avalem Joves-Empuju’. Es tracta de dos plans autonòmics, dotada amb fons de la Unió Europea i la Generalitat Valenciana, i que l’Ajuntament d’Ontinyent complementarà un any més per equiparar les retribucions de les persones beneficiàries a la resta de treballadores i treballadors municipals.

En concret, ‘Explus 2022’ servirà per contractar 11 persones d’almenys 30 anys d’edat, inscrites com a demandants d’ocupació en els espais LABORA, amb els codis corresponents. Es contractarà 3 oficials d’obra (codi d’ocupació 71211015); 2 oficials pintors(codi 72311035); 5 conserges (codi 58331022); i 1 ajudant de biblioteca i/o documentació (codi 37331021, es requereix un nivell formatiu mínim de batxiller o equivalent).

Al cas de ‘Avalem Joves-Empuju’, es contractarà persones desocupades menors de 30 anys per entitats locals, en el marc del Programa Operatiu del Fons Social Europeu 2014-2020-Programa Empuju 2022. Les persones hauran d’estar inscrites com a demandants d’ocupació en els espais LABORA i estar inscrites com a beneficiàries en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. Hi haurà un lloc d’animació sociocultural (codi 37151038) i 5 d’auxiliar administratiu/iva (codi 43091029, mínim batxiller). Caldrà revisar la Demanda d’Ocupació a LABORA per tal de tindre els codis d’ocupació com a llocs sol·licitats.

El procés de selecció per a aquest programa està fent-se a través de LABORA (antic SERVEF), on hauran d’inscriure’s les persones interessades des d’aquest dimecres 15 de juny i fins dijous de la setmana que vé, 23 de juny.

El regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda, explicava que «com sempre, el Govern d’Ontinyent no va a deixar passar cap oportunitat per a crear llocs de treball a la nostra ciutat tant de manera directa com indirecta. Al cas de l’ocupació pública, anem a seguir aprofitant totes les línies possibles per crear ocupació en condicions dignes, tant impulsant plans municipals, com sumant-se i complementant als plans d’altres administracions, com en aquest cas”, explicava.

La regidora de personal, Natàlia Enguix, posava de relleu l’interès de participar d’estos programes “que suposen per a les persones participants una gran oportunitat per a formar-se, i alhora contribuir a millorar la prestació de serveis a la ciutat”, manifestava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?