ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Conselleria i Ajuntament d’Ontinyent amplien el projecte del Conservatori fins als 9,8 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 21, 2022
35 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

La proposta d’actuació a incloure al pla Edificant contempla la construcció d’un nou auditori de 300 m² amb capacitat per a entre 160 i 200 persones

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esports de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament d’Ontinyent han iniciat les gestions per ampliar el projecte de reforma i ampliació del Conservatori d’Ontinyent dins del pla Edificant, que passarà dels 5,16 milions d’euros previstos inicialment a una inversió de 9,8 milions d’euros per part de la Conselleria. Aquest va ser un dels temes abordats a la recent reunió mantinguda a Ontinyent pel director general d’Infraestructures Educatives, Víctor Garcia, i l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i a la qual es van visitar les obres d’Edificant als col·legis Bonavista i Martínez Valls.

Víctor Garcia ha explicat que “l’important increment de la inversió prevista en la rehabilitació integral i ampliació del Conservatori Professional de Música Josep Melcior Gomis és fruit del treball a tres bandes entre la Conselleria, l’Ajuntament d’Ontinyent i l’equip directiu del Conservatori”. “Aquesta col·laboració ens ha permés actualitzar el programa de necessitats educatives del centre perquè puga donar resposta a la demanda actual i futura d’ensenyaments de Música d’Ontinyent i la Vall d’Albaida”, detalla el director General.

“El treball braç a braç que estem fent la Conselleria i l’Ajuntament d’Ontinyent per accelerar el procés de millora i construcció de 10 centres educatius de la ciutat, garantint una inversió d’Educació de la Generalitat en la capital de la Vall d’Albaida que ja supera els 30 milions d’euros amb els 9,8 milions que es destinaran al conservatori, és un bon exemple que les Administracions públiques estem per a donar solucions als problemes i que, quan treballem conjuntament, millorem la situació de les persones, ja que no sols estem

construint i modernitzant centres educatius sinó que també estem generant més de 750 llocs de treball en el sector de la construcció”.

L’Alcalde d’Ontinyent, per la seua banda, agraïa al director general d’Infraestructures Educatives i a la Conselleria que dirigeix Raquel Tamarit “el treball i predisposició per a atendre les demandes de la ciutat, en aquest cas apostant per un Conservatori que mantindrà l’actual ubicació creada als anys 70 però amb unes instal·lacions totalment renovades que suposaran un impuls per al barri del Poble Nou”.

Rehabilitació integral i ampliació del Conservatori

En la reunió mantinguda a Ontinyent, s’abordava el contingut de la nova memòria tècnica per executar l’actuació, que contempla una inversió de 9,8 milions d’euros (IVA inclòs) en anualitats de 2022 a 2026. Entre els aspectes més destacats es troba la creació d’un nou auditori de nova planta de 300 m2 i capacitat per a entre 160 i 200 persones.

En total, es preveu actuar sobre una superfície de 5.323 m2, dels quals 2207 m2 són a l’interior de l’edifici ja existent, que es mantindria però sotmés a una important renovació; i altres 3.116 m2 en una ampliació que es crearà a la zona ubicada a l’actual pati i a l’espai resultant de l’enderroc de les actuals aules tallers que es troben al costat del mateix.

A la memòria del programa proposat es contempla a l’edifici existent un repartiment en 255 m2 d’espais docents generals per a aules no instrumentals; 590 m2 per a espais docents específics per a aules de música, d’activitats de cor i orquestra, d’ensenyament instrumental o de música de cambra. Així mateix, es comptarà amb 270 m2 d’espais docents de biblioteca; 75 m2 de serveis higiènics, 165 m2 d’administració i 40 m2 per a serveis generals.

Al que és la part d’ampliació, es comptarà amb 1.070 m2 d’espais docents específics per a aules d’ensenyament instrumental o vocal individual; aules de música de cambra, conjunt o altres classes col·lectives; laboratori multimèdia, cabina d’estudi individual i taquilles.

L’auditori, de 300 m2, tindrà un escenari a una alçada de 5 metres, cabina de control i magatzem; i hi haurà també 50 m2 per a serveis higiènics i 45 m2 per a aula no instrumental. A més a més, s’inclouran també 180 m2 per a despatxos i administració; 150 m2 per a serveis generals.

El regidor d’Educació Óscar Borrell, que també va participar en la reunió, coincidia amb l’alcalde en agrair “la gran predisposició de la Direcció General d’Infraestructures Educatives i la Conselleria d’Educació per atendre les peticions d’Ontinyent, ara amb un conservatori adaptat a les necessitats educatives del segle XXI, unes instal·lacions que tindran en consideració les característiques de cada tipus d’instrument i que estaran preparades per a fer un pas endavant cap a la màxima qualitat en la docència”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?