BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 7 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera es prepara per a una nit de Sant Joan «multitudinària» i prohibeix fer fogueres fora de la platja

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 21, 2022
33 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El consistori estableix sis punts de repartiment de llenya al llarg del passeig marítim perquè la gent puga fer fogueres a la platja en l’espai delimitat per a això La localitat reforça a més la seguretat en els punts clau d’aquesta tradicional celebració

Després de dos anys sense poder celebrar la nit de Sant Joan des de l’Ajuntament de Cullera es treballa per a garantir al màxim la seguretat de totes les persones que trien la platja cullerenca com a lloc on passar la nit més màgica de l’any.

«Després del parèntesi de dos anys a causa de la pandèmia, torna la nit de Sant Joan i esperem rebre a moltes persones. Tenim tot el dispositiu preparat perquè la gent puga gaudir amb la màxima seguretat», ha explicat el regidor de Platges, Salvador Tortajada. Policia Local, Guàrdia Civil i Protecció Civil desplegaran efectius per tot el terme municipal a fi de garantir el normal transcurs d’una jornada festiva. Un dispositiu que enguany començarà abans del que es preveu, ja que en caure la festivitat de Sant Joan en divendres i tindre tot el cap de setmana de pont per davant s’espera una afluència massiva. Es prestarà especial atenció al trànsit per a garantir la fluïdesa en els seus accessos, a més de realitzar controls de drogues i alcoholèmia. Aquest dispositiu de seguretat començarà a la vesprada del dijous en la qual s’espera l’arribada dels milers de visitants que rep a Cullera àvids de gaudir de les seues platges. En aquest sentit, a més del dispositiu de la Policia Local, la Guàrdia Civil de Trànsit reforçarà les seues unitats en la zona. L’altre focus d’atenció serà el passeig marítim, el punt de major concentració de persones. Es tracta de mesures preventives a través de l’aplicació d’un pla d’autoprotecció que s’executa en zones de gran afluència i en el qual les autoritats locals porten treballant des de fa temps.

Fogueres només en la badia La protecció ambiental és una altra de les prioritats de l’Ajuntament de Cullera. Per això, es continuarà prohibint l’encesa de fogueres fora de les platges de la badia. Els Cossos i Forces de Seguretat vigilaran amb especial èmfasi els arenals protegits del Parc Natural de l’Albufera. Des del consistori es recorda que únicament estarà autoritzat l’encesa de foc a les platges urbanes, és a dir, en el tram comprés entre els edificis Torres de l’Espacio i Florazar 2 (platges de Sant Antoni iRacó).

«És una mesura que ha donat bons resultats i que té un doble objectiu: d’una banda protegir les platges naturals de l’arribada massiva de gent que puga acabar provocant destrosses en els arenals i les infraestructures; i per un altre, facilitar les labors de neteja dels serveis municipals», ha manifestat Tortajada. Repartiment de llenya Enguany de nou el consistori repartirà la llenya per a l’encesa de les fogueres a partir de les 20 hores fins a fi d’existències. Hi haurà sis punts repartits en el passeig marítim: accés Av Pais Valencià-Arensol, accés Caminàs, accés Font Oasi, accés c/Madrid-Posta Oasi, accés Burguer King, i accés Florazar 2. Des de l’ajuntament recorden que no es podrà accedir a la platja ni amb vidre ni amb fustes pròpies per a evitar així la presència d’objectes punxants. Es prega a més que no es tapen les fogueres per a facilitar així la neteja de l’arena als operaris. Dispositiu especial de neteja A partir de les 4 de la matinada es desallotjaran les platges per part de la Policia Local i s’activarà un dispositiu especial de neteja. Els operaris treballaran per a deixar en perfecte estat de revista els arenals tenint en compte a més que arriba un llarg cap de setmana, i amb ell, s’esperen milers de banyistes. «Demanem a totes les persones que vinguen a gaudir de les platges de Cullera durant la nit de Sant Joan que prenguen consciència que cal deixar la platja com se la van trobar, que recullen el fem que generen i no la deixen per l’arena. Cal passar-ho bé, però sense embrutar ni destrossar l’entorn natural»ha insistit el regidor de Platges.

Tags: Cullera
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Donis Salvador presenta Fora de Cobertura
La Ribera Baixa

El magazín ‘Fora de cobertura’ d’À Punt Ràdio estarà dissabte en la Fira de la Tomaca del Perelló

Por Javier
Semifinal del Concurso de Paella de Sueca celebrada en Guadalajara
La Ribera Baixa

Guadalajara acoge la primera semifinal del Concurso Internacional de Paella Valenciana de Sueca

Por Javier
PORTADA DET 26052025seaasollanavalencia5 tcm30 709963
AgronewsLa Ribera Baixa

Sollana recibe 8,2 millones del Ministerio de Agricultura para reparar caminos rurales e infraestructuras de regadío afectadas por la dana

Por Agronews
Trabajos de limpieza de las playas de Sueca
La Ribera Baixa

Operarios del Plan de Empleo DANA se sumarán a la limpieza de las playas de Sueca

Por Javier
1000308101 tcm30 707013
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura invertix 2,9 milions d’euros a Cullera per a reparar camins rurals i infraestructures de reg afectades per la dana

Por Agronews
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?