ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera espera 100.000 visitants i un impacte de més de 13 milions amb el festival Zevra

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 21, 2022
368 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

El macroesdeveniment musical se celebra els dies 22, 23 i 24 de juliol en la localitat

Cullera ja està preparada per a acollir la primera edició del Zevra Festival. Un nou macroesdeveniment musical que se celebra els dies 22, 23 i 24, que generarà un impacte econòmic de més de 13 milions d’euros a la ciutat i pel qual passaran més de 100.000 persones.

«Continuem amb l’aposta de fer més gran cada dia no sols a Cullera sinó també a la Comunitat Valenciana. Sens dubte aquest tipus de macroesdeveniments repercuteix positivament al sector turístic que tan castigat ha estat aquests anys. Es genera riquesa, ocupació i prestigi en una terra que a més és terra de festivals, de música i de músics» ha destacat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor, durant la roda de premsa que s’ha celebrat aquest dijous per a la presentació de la primera edició del Zevra Festival.

En l’acte, que ha tingut lloc enfront de l’escenari principal de Zevra Festival han intervingut també Andreu Piqueras, co-propietari del Zevra Festival, Luis Felipe Martínez, subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, i Francesc Colomer, secretari autonòmic de Turisme de la Generalitat Valenciana. «Gràcies a esdeveniments com els festivals de música estem aconseguint que molta gent que no tenia a Cullera com a referència de destinació on passar uns dies de vacances, ens coneguen i vinguen. Estem arribant a segments de població que abans no teníem. Tot són beneficis per a la ciutat i per a la Comunitat Valenciana», ha afegit Mayor.

El primer edil ha assegurat a més que «Cullera és una ciutat que enguany demostrarà que és capaç d’organitzar esdeveniments de tot tipus, no sols tenim el festival Zevra, també, gràcies a la Generalitat Valenciana, celebrarem el primer festival d’òpera a l’aire lliure ‘Opera Open-Air CullerArts’ en un espectacle únic en tota Espanya amb importants figures com Ainhoa Arteta i

Ramón Vargas, a més del ja consolidat Medusa Sunbeach Festival».

Per la seua part Andreu Piqueras, co-propietari del Zevra Festival, ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament de Cullera per a poder celebrar aquest nou festival en la localitat. Piqueras ha afirmat a més que «aconseguir l’assistència de 100.000 persones en una primera edició és tot un èxit que pocs festivals poden dir».

Per al secretari autonòmic de Turisme de la Comunitat de València , Francesc Colomer, «l’aparició de Zevra Festival ajuda, al costat de Medusa Festival, a situar Cullera en el mapa d’esdeveniments musicals estiuencs». “La proposta del cartell se suma a les altres activitats culturals de la ciutat, la qual cosa es tradueix en una gran oferta per al turisme», ha afegit Colomer. Un esdeveniment segur en una ciutat segura El subdelegat de Govern a la Comunitat Valenciana, Luis Felipe Martínez, ha destacat la col·laboració entre els diferents cossos de seguretat que formen el dispositiu de seguretat de Zevra Festival.

“Hi ha una gran coordinació entre seguretat de l’esdeveniment, Policia i Guàrdia Civil. S’ha elaborat un pla per a previndre qualsevol contratemps que puga ocórrer”, ha assenyalat el subdelegat. Zevra Festival compta amb més de 2.000 efectius que vetlaran pel benestar dels assistents. El dispositiu de seguretat del festival estarà format per la Policia Local de Cullera, Policia Nacional, Guàrdia Civil, Protecció Civil de Cullera i seguretat privada.

Es desplegarà també un dispositiu especial de trànsit, una dotació aèria d’helicòpters, unitats de cavalleria de la Policia Nacional i llanxes del Servei Marítima de la Guàrdia Civil. Punt violeta Zevra Festival comptarà amb un Punt Violeta contra la violència masclista on hi haurà un grup de treballadores i treballadors de la Generalitat Valenciana formats especialment per a donar assistència a les víctimes d’aquesta mena d’agressions. El festival també compta amb un protocol intern sobre com actuar en aquests casos.

Tags: Cullera

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el jueves 20 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el jueves 20 de agosto indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el jueves 20 de agosto

La previsión meteorológica en Peñíscola para el jueves 20 de agosto apunta a intervalos nubosos…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Benidorm para el jueves 20 de agosto

La previsión meteorológica en Benidorm para el jueves 20 de agosto indica cielos nubosos con…

Otras noticias

Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
sueca
La Ribera Baixa

Sueca construirà un panteó al cementeri municipal per a les 54 víctimes de la Guerra Civil

Por Adrián Lupiáñez
Generalitat
AgronewsEl Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Estos son los 53 municipios valencianos donde la Generalitat invertirá 56,4 millones para limpiar ríos y barrancos

Por Adrián Lupiáñez
ribera baixa
La Ribera Baixa

El número de parados aumenta en 64 personas en la Ribera Baixa en un año marcado por el incremento del desempleo entre los jóvenes

Por Adrián Lupiáñez
1830 policia nacional agents
La Ribera BaixaLa Safor

Golpe al robo en viviendas con registros en Gandia y Cullera: intervienen joyas, dinero y material tras detener a tres personas

Por Javier Ruiz
AgrupacionMusicalSanClementedelaManchaganadoraCertamenCullera2
CulturarteLa Ribera Baixa

La Agrupación Musical San Clemente gana el Certamen de Bandas de Cullera

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?