ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitzarà les publicacions culturals i històriques amb el nou Consell de Publicacions municipals

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 22, 2022
268 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’alcalde d’Ontinyent i els regidors de Cultura i Museus mantenen una reunió de treball amb la nova estructura del Consell formada per professionals vinculats al món de la Cultura i l’Educació

El Consell de Publicacions unificarà la estructura i donarà un nou caire a les publicacions cultural-històriques. Aquesta és la principal conclusió de la reunió que van mantindre l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez junt als regidors de Cultura i Museus, Alex Borrell i Ferran Gandia amb les i els nous membres del Consell de Publicacions municipal amb destacada trajectòria vinculada al món de la Cultura i l’Educació.

En concret, a la reunió assistien Manuel Palomar, ex rector de la Universitat d’Alacant; Tudi Torró, inspectora d’educació i atual membre de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua; Alfred Bernabeu, dronista Oficial d’Ontinyent des de 1999 i secretari general de l’Associació de Cronistes de la Comunitat de València des de 2019; Maria José Vanyó, professora Titular del Departament de Dret Mercantil de la Universitat de València i Codirectora del Màster Oficial en Dret de l’Empresa; Manolo Requena, professor de valencià al col·legi La Concepción i Vicepresident de l’associació cultural La Nostra Terra d’Ontinyent.

Durant la reunió tant els i les membres del Consell de Publicacions com l’alcalde i els regidors coincidien en la necessitat de dotar d’una estructura més moderna i actual la revista ALBA perquè,en paraules del regidor de Cultura, Àlex Borrell, «es tracta d’una revista amb una llarga trajectòria i que després de tants anys considerem important renovar el seu plantejament perquè siga més atractiva per a la gent jove. Al cap i a la fi, es tracta de publicacions que parlen de la nostra història i de la nostra cultura i cal que arriben al major nombre de gent possible».

Així, durant la reunió de treball l’alcalde, els regidors i els i les nous membres s’emplaçaven a una reunió el proper 17 de setembre per concretar ja les futures col·leccions que editarà l’Ajuntament d’Ontinyent. En aquest sentit, el regidor de Biblioteca i Museus, Ferran Gandia, incidia que «en aquesta reunió els i les membres del Consell de Publicacions ens han exposat les línies de treball que es concretaran en setembre amb una nova reunió perquè des de l’Ajuntament, considerem la transferència de les tradicions i coneixements de la nostra història fonamental perquè les generacions futures la puguen conèixer».

Cal recordar que el plenari del mes de maig va aprovar la nova estructura del Consell de Publicacions, que es va crear en 1984 i no havia variat la seua composició des de maig de 2004.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?