BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 7 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent finalitza les obres antiinundacions de Benarrai a falta de plantar la vegetació en la tardor

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 29, 2022
30 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Ajuntament reobri aquest divendres el tram on s’han invertit 565.000 euros per evitar els problemes en baixos i cotxeres de la zona en episodis de fortes pluges

L’Ajuntament d’Ontinyent reobri en la vesprada d’aquest divendres el tram del Passeig de Benarrai on s’han executat obres antiinundacions als darrers mesos. El regidor de Territori, Joan Sanchis, explicava que “ha estat una actuació complexa que venia reclamant el veïnat per resoldre els problemes d’inundacions als baixos i cotxeres d’esta zona en episodis de fortes pluges. És important resenyar que allò més important d’estes obres està baix terra, i que la zona verda que hen aprofitat per equipar a la superfície no es pot completar amb la plantació d’elements de jardineria fins esta tardor, ja que ara en estiu les altes temperatures impedirien el correcte desenvolupament d’estos elements”.

En concret, en esta actuació s’ha invertit 565.000 euros (majoritàriament procedents d’una subvenció tramitada amb la Diputació de València), que han permés perllongar la barbacana per a una millor captació d’aigües; excavar una zona de laminació per a obtindre una zona capaç d’acumular l’excés d’aigua; crear una xarxa de col·lectors per a reconduir les aigües; i restaurar la zona de laminació, creant una zona verda inundable de 2.500 m2. Amb estes obres es reduiran els cabdals punta i la quantitat d’hores als quals els conductes entren en càrrega total o parcial.

Sanchis recordava que la situació “era difícil de resoldre, ja que la zona replega les aigües que baixen des de la serra. En passar la DANA de 2019 es va posar en marxa una solució provisional, però ara amb esta actuació de molt més calat, tindrem una major seguretat davant els episodis de fortes pluges”, destacava. La zona verda de 2.500 m2 resultant sobre les noves canalitzacions s’ha equipat amb nous elements d’enllumenat, mobiliari urbà i un rocòdrom, a falta de la col·locació dels elements de jardineria i arbrat al mes d’octubre.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?