ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Les obres del carrer Sant Antoni d’Ontinyent trauen a la llum part de les llambordes del traçat original

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 13, 2022
208 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez visita l’actuació, que conclourà en breu la I fase entre els carrers Dos de Maig i Capellans

Les obres d’urbanització de la Plaça de Sant Antoni que està duent a terme l’Ajuntament d’Ontinyent han tret a la llum part de les llambordes del traçat original. L’Alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, visitava aquest dimarts l’actuació, que conclourà e nbreu la seua I Fase entre els carrers Dos de Maig i Capellans, per a centrar-se en la segona des d’aquest tram fins la Plaça de la Coronació, on s’estan fent alguns treballs previs.

L’Alcalde recordava que aquesta actuació que suposa una inversió de 1’2 milions d’euros del programa EDUSI que cofinancen els fons FEDER de la Unió Europea, “és una de les obres més importants de la legislatura, que afecta a l’eix principal del barri del Poble Nou, i que és fruit d’un procés de participació on el veïnat va demanar més espai per al vianant”. Així, el projecte dona preponderància a la creació d’espais de convivència i a la vegetació, aspectes que es poden constatar en la part de les obres ja executada a la I Fase.

L’arquitecte Miguel Del Rey, responsable del projecte junt al seu homòleg Antonio Gallud, destacava que en la Fase I, que es preveu finalitzar a les properes setmanes, “s’ha fet un esforç per recuperar materials preexistents, com les llambordes que existien abans de formigonar el carrer, o també trams de les voreres”. Amb tot, els trams recuperats es situen a la part central del carrer, “per tal que els accessos a les vivendes i els trams on més circulen les persones puguen comptar amb materials més còmodes per a aquestes”. Del Rey també posava de relleu les dificultats que s’han registrat per salvar el desnivell del primer tram, “amb una diferència de quota de quasi 1’2 metres en alguns trams, i on hem hagut de tenir molt en compte també la recollida d’aigües”.

De cara a la Fase II, que està sent objecte de treballs previs, s’ha destacat la “catifa” de pedra calcària que va a crear-se per resaltar i posar en valor l’Ermiteta de la Concepció i el seu entorn. El conjunt de l’actuació es preveu que estiga finalitza abans de les festes del barri, en gener de 2023.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Listado de premios de las Fallas 2026: estos son los grandes triunfadores en las principales localidades

Aldaia La falla Sant Vicent ha ganado el primer premio en monumentos grandes, mientras que…

¿Cómo son las casas industrializadas que Utiel construye para las víctimas de la dana?

La reconstrucción de las zonas afectadas por la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana…

Las fallas Ángel del Alcázar y Cronista Vicent Beguer i Esteve ganan los premios de Torrent

Torrent vive intensamente las Fallas 2026 con la entrega de premios. Las fallas Ángel del…

Otras noticias

Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?