La Ciutat Esportiva de Paterna acollirà este dijous, 13 d’agost, el duel amistós entre el València CF i l’Hèrcules, en una cita que es podrà seguir en directe a partir de les 19:30 hores a través de la televisió i del lloc web d’À Punt. L’enfrontament permetrà a tots dos conjunts ultimar la seua posada a punt abans de l’inici de la competició de lliga.
Per al conjunt valencianista, la trobada suposa el tancament de la seua pretemporada. A pocs dies del seu debut lliguer contra el Celta de Vigo a Mestalla, fixat per al 22 d’agost, el partit se situa com una prova clau per al tècnic de Xest, Carlos Corberán, per a provar l’onze titular amb què arrancarà la competició domèstica.
Per la seua banda, l’Hèrcules disposa d’una setmana més de preparació abans d’iniciar la seua trajectòria en la Primera RFEF. El conjunt alacantí debutarà en la tercera categoria del futbol estatal el pròxim 29 d’agost davant el Reial Múrcia a l’estadi José Rico Pérez.
La retransmissió de la cadena pública comptarà amb la narració de Xavi Alberola i les anàlisis de Fernando Gómez Colomer, exjugador i futbolista amb més partits disputats en la història del València CF. Amb esta emissió, À Punt completa la seua oferta estival de retransmissions de pretemporada dels equips valencians de Primera i Segona Divisió, així com del conjunt alacantí.