ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent avança en l’adquisició de les últimes vivendes per demolir del barri de Cantereria

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 28, 2022
33 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Natàlia Enguix agraeix a l’empresa Kapitalia Inmobiliaria la intermediació en l’adquisició d’una de les 7 últimes vivendes i la tramitació d’altres dues

L’Ajuntament d’Ontinyent està avançant en l’adquisició de les últimes vivendes a demolir en la Cantereria per executar les obres de regeneració urbanística i arquitectònica previstes a esta zona amb alt risc d’inundacions. Un projecte global amb un cost de 4 milions d’euros cofinançada al 50% per la conselleria d’Habitatge i l’Ajuntament (comptant el consistori amb una aportació europea de 600.000 euros dels FONDOS FEDER per fer front a la seua part) que inclou l’adquisició, demolició dels habitatges, reallotjament de famílies que les ocupen i la creació d’una nova zona verda inundable.

La regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix, rebia aquest dimecres de mans dels responsables de l’empresa Kapitalia Inmobiliaria les claus d’una de les 7 últimes vivendes que restaven per adquirir, de les 44 totals. Kapitalia està també col·laborant amb el seu departament de producte bancari en la intermediació i desbloqueig de la compravenda d’altres dues d’estes vivendes. Enguix agraïa l’empresa la seua participació en estos tràmits, dins del treball per aconseguir acords per a la compra de les cases i evitar recòrrer a les expropiacions. Des de Kapitalia s’han mostrat “orgullosos de poder col·laborar en aquest projecte, amb un treball que no està només consistint en la tramitació d’actius bancaris, sinó també en ajudar a molts veïns a trobar una nova vivenda amb el mateix encant que les que tenien en aquest barri”.

Cal recordar que, per avançar en el projecte, i com que ja es tenien la majoria de les vivendes adquirides, l’Ajuntament va dividir en fases la demolició. Així, s’està avançant en el procés per a la demolició d’un primer grup de vivendes, a la denominada zona ‘A’ del projecte, que compren 12 parceles ja adquirides per l’Ajuntament, amb una superficie construida de 2.477 m². A més a més, estan adjudicades i s’iniciaran en breu les obres d’estabilització del talús posterior a la Cantereria, que tindran una durada de 3 mesos i que establitzaran les terres de la part posterior als habitatges a enderrocar.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?