À Punt serà de nou la televisió oficial de la pretemporada del València CF aquest estiu i retransmetrà en directe quatre dels partits de preparació del conjunt dirigit per Corberán. La radiotelevisió pública prepara una cobertura especial des de la seua seu a Burjassot per a estos duels, que comptaran amb l’excapità blanc-i-negre Fernando Gómez Colomer com a comentarista en les retransmissions des de Paterna, Anglaterra i el camp de Mestalla.
El primer enfrontament en la pantalla de la cadena autonòmica tindrà lloc este dimecres 22 de juliol a les 20:00 hores a l’estadi Antonio Puchades de la Ciutat Esportiva de Paterna, on els valencianistes es mesuraran al CD Eldense, equip que ha tornat enguany a la Segona Divisió. En el mateix escenari i a la mateixa hora, el dissabte 25 de juliol, À Punt oferirà el duel de rivalitat regional entre el València CF i el CE Castelló.
Partits internacionals del València CF i Trofeu Taronja a À Punt
La programació continuarà amb dos xocs internacionals. El primer d’ells es disputarà el dissabte 1 d’agost a les 19:30 hores a Anglaterra, on l’equip s’enfrontarà a l’Stoke City FC al Bet 365 Stadium. Per a tancar la gira estival, el dissabte 8 d’agost a les 21:00 hores s’emetrà el Trofeu Taronja des de Mestalla contra el Newcastle United FC de la Premier League, cita que servirà de presentació davant l’afició a una setmana de començar la Lliga.
De manera paral·lela, el mitjà públic manté les gestions per a tancar la retransmissió de més partits amistosos de la resta dels principals equips de la Comunitat Valenciana, entre els quals es troben el Villarreal CF, el Llevant UE, l’Elx CF, el CE Castelló i l’Hèrcules CF.