ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Setmana de la Joventut d’Ontinyent proporciona eines per a la gestió d’emocions en el dia a dia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 18, 2022
262 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La conferència inaugural del psicòleg Martín Sánchez posa a l’abast dels assistents pautes per iniciar canvis, un test d’intel·ligència emocional o un termòmetre emocional

La II Setmana de la Joventut d’Ontinyent s’obria aquest dilluns a la Sala Gomis amb una ponència inaugural en la que es facilitava a les més de 150 persones assistents una sèrie de ferramentes per gestionar les emocions en el dia a dia. El regidor de Joventut, Jordi Vallés, explicava que aquesta activitat “és fruit del feedback amb les families i els i les joves, que ens venien demanant activitats relatives a la salut mental”.

Així, a la ponència «Salut Mental i Joventut: estratègies per a la gestió d’emocions en l’entorn postcovid», Martín Sánchez Gómez (Doctor en psicologia i director del màster en Intel·ligència emocional de la Universitat Jaume I de Castelló) posava a l’abast dels assistents una sèrie de pàutes per iniciar i afrontar canvis; un “termòmetre emocional” per ajudar a identificar els estats emocionals i la seua evolució; a més d’un autotest d’intel·ligència emocional per identificar les capacitats en quant a percepció, comprensió i gestió emocional.

En paraules del ponent, “els i les joves han patit molt amb el covid i amb l’entorn canviant en el que vivim, necesiten ferramentes per adaptar-se a un entorn tan volàtil, i per això els posem al seu abast una sèrie d’elements per gestionar millor les emocions i així tenir cura de la seua salut mental, qu emolt a sovint queda en un segon plànol”, manifestava.

La següent activitat serà dimecres 19 a les 17:30 hores amb una taula redona sobre Projectes projectes Erasmus+ a la ciutat d’Ontinyent amb la participació de l’assessora docent del portal nacional d’Erasmus+ a Madrid, Beatriz Tourón. Divendres 21 tindrà lloc un Fòrum Jove amb el lema “L’Europa del Futur: Tu tries l’Ontinyent del Futur”,

seguit d’una festa amb el grup “Philantropic”. A més a més, durant tota la setmana hi haurà tallers formatius als diversos centres d’educació secundària de la ciutat a càrrec de representants d’Europe Direct Comunitat Valenciana per donar a conèixer i informar al jovent de les oportunitats referents a estades internacionals i programes de cooperació europeus.

Jordi Vallés destacava que “la joventut és un pilar fonamenta lde la societat, i per això cal no sols organitzar per a elles i ells activitats lúdiques i d’oci, que també, sinó a més a més plantejar accions serioses com les que estem duent a terme des de l’Ajuntament en matèria de vivenda, el desenvolupament del Pla de Joventut, acompanyament psicoeducatiu, psicosexual o tractament d’assumptes relatius a la salut mental, com ha estat el cas de hui”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

El desdoblament de la CV-60 comença a caminar amb obres sobre el terreny. La Generalitat…

Incendi en una nau industrial de Xàtiva: el foc crema un magatzem de banyeres d’hidromassatge

Aquesta tarda de dijous s'ha declarat un en una nau industrial de Xàtiva, provocant una…

La automatización transforma la logística valenciana y marca el futuro del sector industrial

El sector logístico de la Comunitat Valenciana vive una etapa de transformación impulsada por la…

Otras noticias

Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?